Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj!!Jeg kjenner en som alltid inviterer seg bort til middsg og som spør om han kan få med restene hjem. Han har mange millioner på bok..
En tidligere samboer av meg og jeg betalte på matbutikken annenhver uke. De ukene jeg betalte var det ikke måte på hva vi skulle ha av mat, biff, masse brus, ost, pålegg, snop og tilbehør. Mannen tok gjerne fire ulike pålegg på skivene sine de ukene jeg betalte, i tjukke lag. Merkelig nok skulle han alltid slanke seg uken etter når det var hans tur til å betale for maten, og var sur og tverr i butikken og ville bare hjem, antagelig for at jeg skulle bli stressa og ikke få kjøpt med meg noentingVar ikke så farlig med maten, han skulle hvertfall ikke ha middag eller godis el noenting
hohoho, nå kan jeg le av det, men fy flate - for en fyr!!
Huff, er en sånn familie på hjemstedet mitt og. Rike de og, tror nesten det er en slags sykdom jegEn gammel bygdeoriginal i hjembygda mi er kjent for å være ekstremt gjerrig. Han har et lite småbruk, med kone og en voksen sønn. De bruker nesten aldri varmtvannet, dermed dusjer/bader de svært sjeldent. Han har en moped han kjører på og den skrur han av i nedoverbakker sånn at han sparer bensin. Han har en liten bok hvor han skriver hvor matvarene er billigst, så kjører han rundt og handler det nødvendigste hvor det er billigst. Han har altså millioner på bok.
Sønnen er akkurat lik, og faktisk et hakk verre. Han kjører rundt til naboer i bygda på omgang i middagstider og kommer inn for "en prat" og som regel får han jo smake litt middag.... Han har fast rute, hvor min tante og onkel får besøk ca hver 14.dag. Alle vet de er sånn, så man godtar det jo. Jeg greide ikke være i samme rom som de (det var vel han eldste som besøkte min far innimellom) for det luktet så ille av de!
Må si at sønnen fikk visst en million på bok før far, noe faren syns var ergerlig!
Æsj da.Tjaaa... En bekjent av sambo pleier visstnok å bruke teposene to ganger, og samler sammen sneipene for å rulle nye sigaretter av.