Amaryllis85
Glad i forumet
Jeg skulle lage taco med min svigerinne og mine to brødre. Meg og ene broren min gikk for å handle. Jeg hadde aldri vert på den butikken, så var såklart ikke kjent der. Jeg såg en sånn trepaking med mais i frukt og grønt avdelingen, og tok den med meg, for jeg visste at jeg hverken kom til å finne en annen eller huske å leite etter en annen mais. Når vi kom hjem til min bror og svigerinne skjelte hun meg ut fordi jeg hadde kjøpt den dyreste maisen i hele butikken! Og ja, jeg betalte for denne maisen selv!
Et vennepar av meg er veldig gjerrig på noen områder. Hvis man skal på hyttetur sammen med de og vi skal handle mat sammen kan vi ikke legge alt i samme handlekurv. Det kan jo være at de plutselig betaler for noe de ikke skal spise! Men de har skyldt meg penger for noe mat i flere mnd nå. Venninnen min "mister" hele tiden konto nr mitt. Jeg har ikke mast for å få pengene tilbake, for jeg vet hvordan det pleier å være...
Et vennepar av meg er veldig gjerrig på noen områder. Hvis man skal på hyttetur sammen med de og vi skal handle mat sammen kan vi ikke legge alt i samme handlekurv. Det kan jo være at de plutselig betaler for noe de ikke skal spise! Men de har skyldt meg penger for noe mat i flere mnd nå. Venninnen min "mister" hele tiden konto nr mitt. Jeg har ikke mast for å få pengene tilbake, for jeg vet hvordan det pleier å være...
hohoho, nå kan jeg le av det, men fy flate - for en fyr!!