Gjerrigknarken

Boblefrua

Forumet er livet
Kjenner du noen som er ekstremt gjerrig? Fortell! Slike tråder er alltid morsomme:D

Tjaaa... En bekjent av sambo pleier visstnok å bruke teposene to ganger, og samler sammen sneipene for å rulle nye sigaretter av.

Åååh ene veninna mi er ekstrem!! Har vi vennekveld og alle tar med seg godt/potetgull osv så tar hun den med seg hjem igjen selvom den er åpnet og nesten tom! Eller på den tiden der jeg snuste og spurte en sjelden gang om keg kunne få en, måtte jeg betale 5 kroner !!! Selvom jeg sa hun bare kunne få en av meg senere som hun alltid fikk, sånt går meg så på nervene :p

Kjenner ei som alltid tar med seg egne posjoner av salat ( et minibeger med agurk, et med paprika osv ) sjokolade, brus osv til grilling og slikt. Andre samler all mat og deler. Spør du om å få smake så får du ei bortforklaring eller et nei. Og om hun deler en halv sjokolade med deg får du høre det i årevis :D vet også om andre som samler tomgods fra panteflasker i Sverige ( ikke bare fra sin familie men alle som har de kjenner :) tar med seg henger og planter og handler nytt ( bor på Sunnmøre )

Flere historier:D

Åååh ene veninna mi er ekstrem!! Har vi vennekveld og alle tar med seg godt/potetgull osv så tar hun den med seg hjem igjen selvom den er åpnet og nesten tom! Eller på den tiden der jeg snuste og spurte en sjelden gang om keg kunne få en, måtte jeg betale 5 kroner !!! Selvom jeg sa hun bare kunne få en av meg senere som hun alltid fikk, sånt går meg så på nervene :p
Uff, en slik venninne hadde gått meg på nervene; )

Søskenbarn til min farmor.
Når vi har kommet på besøk har vi med oss wienerbrød og litt annet godt. Dette tar han ut på kjøkkenet og kommer ut med sine gamle tørre:P Videre setter han brusen vi har med i kjøleskapet og setter en mugge med vann på bordet:P
Så var min far med han på kafe en gang. Så sier han "jag bjuder på kaffet", og den var jo inkludert i prisen:P haha

Kjenner en som ikke ville låne bort lighteren sin for han måtte spare på gassen:P
Og har en venninne som skulle til syden med kjærsten sin. Ho hadde ett barn og han to. Da mente ho at de skulle dele regninga for rommet på 5, han måtte betale 3/5 og ho 2/5! Seriøst liksom hahaha:D

Kommer ikke på noe morsomt, men kjenner noen som er så gjerrige at de nesten ikke spiser. Trist at ikke folk koser seg mens de enda kan synes jeg. Sitter mange rike gamlinger rundt omkring og spiser tørt brød mens de fryder seg over at kontoen vokser. Og var forresten på kino med et samboerpar engang som måtte gjøre opp etter kinoen for den ene hadde lagt ut billettene for begge. Da lo jeg inni meg :-)

Naboen til mamma og pappa tar med seg pc-en sin til den lokale kroa og sitter på Internett der i stedet for å ha det hjemme. Hender han tar seg er glass vann også :P

Min farfar er Onkel Skrue. Penger i fleng. Og låner vi noe av han må vi betale renter som i en bank :p

Jeg kjenner en som alltid inviterer seg bort til middsg og som spør om han kan få med restene hjem. Han har mange millioner på bok..

Om man skal ta seg en brødskive hos en venn av onkelen min får man beskjed om å ta smør og pålegg på den minste siden av brødskiven (hvis dere skjønner hva jeg mener). Dette er for å spare på pålegget :p

Datet en veldig kort stund en som var utrolig gjerrig. En kveld vi skulle ut å ta noen øl med noen venner av meg, tilbød han seg å være edru så han kunne kjøre alle hjem. Dette satte vi så klart pris på, og det hørtes logisk ut siden han bodde 20 minutter unna der vi var, og vi andre bodde forskjellige steder på veien hjem til han, så han måtte kanskje i alt kjøre 1 km ekstra for å få oss alle tre hjem. Jeg gikk av først, så jeg fikk ikke høre dette før etter jeg hadde slått opp med han, men han hadde altså krevd 200 (!!!) kr av hver av vennene mine for denne kjøreturen:p En annen gang var jeg på på jobb, og han skulle komme å hente noe han hadde glemt dagen før. Jeg spurte om han kunne ta med en flaske vann og paracet fordi jeg hadde hodepine, og det var noe galt med vannrørene på jobb, så jeg fikk ikke noe å drikke der. Da han kom hadde han fylt vann på en tom brusflaske, og krevde 20 kr for flaske pluss paracet:D Begynte å ane ugler i mosen da, men det var ikke før han kjeftet på meg for at jeg spanderte en is på en venninde (med mine penger) at jeg innså galskapen og slo opp:p

Ei jeg kjenner måtte bli påspandert pomfri, selv om hu hadde 40.000 på konto :-P

Om man skal ta seg en brødskive hos en venn av onkelen min får man beskjed om å ta smør og pålegg på den minste siden av brødskiven (hvis dere skjønner hva jeg mener). Dette er for å spare på pålegget :p
:laughing001

Back
Topp