Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NopeHandler du noe til barna brukt? Tenker da spesielt på klær, leker og utstyr.
Jeg vet at jeg er sær, men skylder på oppveksten og en «fisefin» mor [emoji85] Men jeg syntes at mye av brukt tøy lukter vondt, og da syntes jeg det er ekkelt... Jeg kjøper derfor heller ikke tøy og tekstiler i bruktbutikker... Jeg er også veldig redd for at klærne ikke skal være rene, og at vi drar inn unødig grums i huset... Så jeg kommer ikke til å kjøpe mye brukt til fremtidige barn. Men arve fra gode venner jeg vet er renslige og nøye på ting går nok bra [emoji1]
Jeg har noen i min omgangskrets som er litt, tja hva skal man si, alternative/annerledes, og ser på ungene der at de verken er velstelte eller pene og hele i tøyet, og da frister det absolutt ikke å arve derifra... (for de som leser med argusøyne, så er det overhodet ikke omsorgssvikt, bare jeg som er helt i andre enden av skalaen enn foreldrene...).