Jeg har masse som bare står lagret siden vi har handlet og fått mye brukt. Fikk en sekk med klær, noe var kjønnsnøytralt og må gås igjennom, se hva vi eventuelt mangler... må nok få tak i noe mer (brukte) klær.
Også mangler vi en hau med dill-dall som regntrekk, bæresjal, stellemadrass, adapter fra vogn til bilstol etc.
Ser for meg å prøve å handle dette lokalt når ting har roa seg LITT....
Vil vaske litt klær nå da, samtidig som jeg tar å ser over hva som mangler...
Men vi har ikke noe klart i form av at det skulle kunne tas i bruk uten vask, montering og å rydde det på plass. Men mye er i hus
Skulle faktisk hente en kommode i huset til samboer nå i helga, hadde ordnet oss henger med skap og alt, men nå får vi ikke reise inn i kommunen der eller noe...
Også mangler vi en hau med dill-dall som regntrekk, bæresjal, stellemadrass, adapter fra vogn til bilstol etc.
Ser for meg å prøve å handle dette lokalt når ting har roa seg LITT....
Vil vaske litt klær nå da, samtidig som jeg tar å ser over hva som mangler...
Men vi har ikke noe klart i form av at det skulle kunne tas i bruk uten vask, montering og å rydde det på plass. Men mye er i hus
Skulle faktisk hente en kommode i huset til samboer nå i helga, hadde ordnet oss henger med skap og alt, men nå får vi ikke reise inn i kommunen der eller noe...