Gira

*Mama*

Gift med forumet
Hvilket hotell var det dere hadde funnet? Og var det 7ende dere også reiser?[8|][:D]

halla snuppa
Reiser 5 vi, og hotellet heter Risus hvis jeg ikke husker feil[:D][:D]

Hva het deres hotell da?

*gleder meg*[:)]

Side resort.. Ving dere reiser med?[8|] hmm.. lurer på hvor de ligger i forhold til hverandre![:D]

ja Ving, og dere?
Kommer ikke inn på siden deres......[:@]

Jeg MÅ til byen i morgen å kjøpe meg bikini, har utsatt det i to mnd,
så nå er det bare å hoppe i det og se om de har "telt" til gravide for å bade i....[:'(]

ORIGINAL: gira

ja Ving, og dere?

så nå er det bare å hoppe i det og se om de har "telt" til gravide for å bade i....[:'(]

Kjøpte meg på Ellos jeg.. [:D] Unnskyldning til å kjøpe fler.. Mene må jeg dekke til magen? Hva skal du ikke spise der?[8|]

Ja dere skal ligge på det hotellet som er "samarbeidshotell" med vårt, dvs at vi også disponere basseng, lekeplass, aktiviteter, restaurant osv osv der dere skal bo[:D][:D][:D][:D]

Er vel ikke til å unngå at vi møtes da[;)]

Ja dere skal ligge på det hotellet som er "samarbeidshotell" med vårt, dvs at vi også disponere basseng, lekeplass, aktiviteter, restaurant osv osv der dere skal bo[:D][:D][:D][:D]

Er vel ikke til å unngå at vi møtes da[;)]

Bare gøy det! Så føler jeg meg ikke gravidisk alene.. [&:][:D][:D] Var vist mye underholdning og buffeer der på kveldene. For voksene og barn. Kjekt det å slippe å dra fra hotellet hver kveld.[:)]

ORIGINAL: *Mama*

ja Ving, og dere?

Kjøpte meg på Ellos jeg.. [:D] Unnskyldning til å kjøpe fler.. Mene må jeg dekke til magen? Hva skal du ikke spise der?[8|]

Ah, kanskje jeg burde sjekke på Ellos[:)]
Jeg skal ikke dekke magen til, skal sole og bli brun på hele kroppen hadde jeg tenkt[:D] Babyen tar nok ikke fare av solen.....

Jeg skal holde meg unna salat, åpnet frukt, div mat som selges på gata uten papir rundt og ustekt kjøtt.
Det er egentlig de samme forhåndsregler jeg bestandig tar i syden[:)]

Du da?

ORIGINAL: *Mama*

ja Ving, og dere?

Ah, kanskje jeg burde sjekke på Ellos[:)]
Jeg skal ikke dekke magen til, skal sole og bli brun på hele kroppen hadde jeg tenkt[:D] Babyen tar nok ikke fare av solen.....

Jeg skal holde meg unna salat, åpnet frukt, div mat som selges på gata uten papir rundt og ustekt kjøtt.
Det er egentlig de samme forhåndsregler jeg bestandig tar i syden[:)]

Du da?

Nei tenkte det samme, men vi har leilighet med kjøkken så tenkte kanskje å lage salater der som er godt vasket i flaske vann. Også MÅ jeg ha med mange pakker med grove knekkebrød og brunost![:D][:D] Men ellers sånn gatemat skal jeg holde meg unna..

Ellos hadde FINE bikinier. Også riikerer man ikke å ha samme bikini som 20andre som ikke er gravid![:D][:D]

Back
Topp