Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gira
ja Ving, og dere?
Kommer ikke inn på siden deres......[:@]
Jeg MÅ til byen i morgen å kjøpe meg bikini, har utsatt det i to mnd,
så nå er det bare å hoppe i det og se om de har "telt" til gravide for å bade i....[:'(]
Ja dere skal ligge på det hotellet som er "samarbeidshotell" med vårt, dvs at vi også disponere basseng, lekeplass, aktiviteter, restaurant osv osv der dere skal bo[:D][:D][:D][:D]
Er vel ikke til å unngå at vi møtes da[;)]
ORIGINAL: *Mama*
ja Ving, og dere?
så nå er det bare å hoppe i det og se om de har "telt" til gravide for å bade i....[:'(]
Kjøpte meg på Ellos jeg.. [:D] Unnskyldning til å kjøpe fler.. Mene må jeg dekke til magen? Hva skal du ikke spise der?[8|]
ORIGINAL: *Mama*
ja Ving, og dere?
Kjøpte meg på Ellos jeg.. [:D] Unnskyldning til å kjøpe fler.. Mene må jeg dekke til magen? Hva skal du ikke spise der?[8|]
Ah, kanskje jeg burde sjekke på Ellos[:)]
Jeg skal ikke dekke magen til, skal sole og bli brun på hele kroppen hadde jeg tenkt[:D] Babyen tar nok ikke fare av solen.....
Jeg skal holde meg unna salat, åpnet frukt, div mat som selges på gata uten papir rundt og ustekt kjøtt.
Det er egentlig de samme forhåndsregler jeg bestandig tar i syden[:)]
Du da?