Gikk vannet i senga di??

første gang så gjorde det-hadde søppelsekker tapet under lakenet de siste ukene, så var ikke noe problem... ganga etter gikk det i det jeg reiste meg fra senga

ORIGINAL: Dollface™

japp... vasket over og lot det tørke..

Gikk i senga begge gangene, men rant så sakte at jeg kom meg på toalettet og fikk på meg "bleie" uten noe særlig søl [:)]

Gikk i senga (i tryne på sambo)[8D]. Tørka opp med håndklær, så vaska jeg trekket på overmadrassen i vaskemaskina en måned senere.

ORIGINAL: Puffismamma: Karla

gikk i senga, vasket kjapt så det gikk fintfint[:)]

ORIGINAL: flippflopp

vannet gikk aldri hos meg[&:]

Ble det tatt da? For vannet må jo nødvendigvis komme! [8D]

Selv gikk vannet på sykehuset. Var en morsom følelse. [:D]

ORIGINAL: GT Sara

De tok vannet på sykhuset[;)]

Samme her. Begge gangene.

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Mener å ha hørt at man kan få dekket ny seng dersom man har innboforsikring...... Mulig det gjelder kun de med såkallt toppsikring....

Kanskje jeg tar feil....

Vannet mitt gikk forøvrig ikke i sengen, men på min lokale kaffebar.[8D]

Hehe.. Ja det husker jeg du fortalte..
Jeg hadde heldigvis akkurat kommet hjem fra kontroll hos legen + vært en snar tur innom kjøpesenteret..
Så jeg satt oppe i stolen og slappet av,så kom det en saftig nys og vips så gikk vannet..
Jeg trodde bare jeg måtte tisse og gikk stille og rolig ned på do..
Men det stoppet jo aldri å renne[8D]

I senga ja,men i sykehus senga. Tror jm skvatt litt,for ho skulle sjekke hvor tykk hinna var og åssen ståa var,og når ho tok ut hånda så flomma det.. Hehe.. Ho hadde ikke tenkt å ta det,men hinna var så tynn at det bare skjedde[:D]

Vannet gikk i senga ja, men jeg hadde akkurat vært på do å tissa så var våken. Så når jeg kjente at noe skjedde der nede hoppa jeg på gulvet (trodde jeg måtte tisse, IGJEN) det rant da på gulvet og jeg berga senga[8D][:)] Kom så lite om gangen hos meg for snuppa lå som en kork og stengte igjen.

ORIGINAL: Frida82

Gikk i senga (i tryne på sambo)[8D]. Tørka opp med håndklær, så vaska jeg trekket på overmadrassen i vaskemaskina en måned senere.

Hæ?

Nei, jeg måtte presse hull på sekken under fødselen..
Var ikke snakk om å ta vannet engang...

Back
Topp