Gikk vannet i senga di??

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ja jeg lurer på dere som lå i senga når vannet gikk..
Kom det masse i senga å  hva gjorde dere med senga da??

Kjøpte ny eller renset den??

[:)]Nei ,det gikk da jeg reiste meg opp fra senga for å tisse for 180 gang den natta... Gikk 04.15 om morgenen...(med nr2)

jepp, reiv av overmadrassen og kjøpte ny.var på tide med ny alikevel

Okey..
Da får vi se hva som skjer her..
Håper ikke vannet går i senga [:)]

ORIGINAL: Dollface™

du kan legge tisselaken under da, for sikkerhets skyld [:)]
¨

Ja jeg kan jo det..
Men det haster vel ikke håper jeg[8D]

Vannet gikk i senga,ja- men jeg hadde lagt søppelsekk og to badelaken under lakenet,så det gikk helt fint [;)]

Tror jeg må skaffe ett tisselaken å legge under tilfelle....[:D] Har ny seng... Kjipt å måtte kjøpe ny overmadrass allerede...[8D]

ORIGINAL: Dollface™

japp... vasket over og lot det tørke..

Nei, i mamma si seng [:)]
Tror jeg var så snar opp at det ikke kom så mye i senga da.. Ihvertfall så vasket hun bare over. Var bare en flekk. Men teppet og gulvet ved senga derimot, det var ganske vått det. [:D]

ORIGINAL: Bergens beibi

Kjøp tisselaken på spar kjøp.
Dere trenger det uansett. I vuggen og sprinkelseng, hender jo det lekker utenfor!
Når dere skal venne barnet av med bleien[;)]

Har ett uåpnet liggende her[:D]

De tok vannet på sykhuset[;)]

Det gikk iegentlig i sofaen, men jeg skjønte ikke at det var vannet..... Det skjønte jeg ikke føre jeg lå i senga.. Men heldigvis så hadde jeg tisselaken under lakenet, så jeg bare kasta det på vask [;)]

Jepp. Hadde sånn "tisselaken" i sengen, og traff utrolig nok det. Så da kastet jeg det og vakset lakenet. funket helt fin fint!

ORIGINAL: Tvilling74

Ja jeg lurer på dere som lå i senga når vannet gikk..
Kom det masse i senga å  hva gjorde dere med senga da??

Kjøpte ny eller renset den??

Hehe, knis-det kom jo ikke så mye da[:D]

Vannet gikk da jeg reise meg opp fra senga midt på natta og skulle på do å tisse. Trodde aldri det skulle slutte å renne, var bløtt hele veien fra senga og og bort til doen[:D]

Vannet gikk på sykhuset, 2 timer før lille gutt var ute.

Jeg kjente at det var noe som begynte å renne og hoppet opp av sengen så fikk ikke noe i sengen

Back
Topp