gikk ikke som planlagt.

c9442ed491efde8083eb070aad3ed9ce
1db2be6e581039957cf2d87e57ebe41b

Takk for alle gratulasjoner ☺
Her går det veldig bra, har i dag vært 5 timer på brystet mitt uten CPAP☺ går fortsatt litt ned i vekt men snur nok snart. Har ligget 1 døgn med lysbehandling. Har stort suttebehov, så i kveld prøvde vi å legge han inntil puppen for å se hvordan det gikk å da begynte han å sugen. ☺ pittesmå steg blir plutselig kjempestort og må tas bilde av

Har vært litt av et kaos, men nå begynner ting og roe seg litt. Nå gleder jeg meg bare til storebror kommer og hilser på i morgen

Her går det veldig bra, har i dag vært 5 timer på brystet mitt uten CPAP☺ går fortsatt litt ned i vekt men snur nok snart. Har ligget 1 døgn med lysbehandling. Har stort suttebehov, så i kveld prøvde vi å legge han inntil puppen for å se hvordan det gikk å da begynte han å sugen. ☺ pittesmå steg blir plutselig kjempestort og må tas bilde av

Har vært litt av et kaos, men nå begynner ting og roe seg litt. Nå gleder jeg meg bare til storebror kommer og hilser på i morgen
Hurra :) koselig oppdatering og fine bilder! Vi heier på dere :)

Så koselig ☺ hyggelig at du deler dette med oss ☺☺

Gratulerer så mye. Fikk selv for 17 dager siden, 14 uker før tiden. Håper alt står bra til med dere alle sammen! :)
Gratulere så masse med dine søte små :-) håpe alt står bra til hos dåkker å !!!

Nydelige gutten :-)

Gratulerer så mye med den nydelige gutten! Masse lykke til fremover :)

For en nydelig gutt <3 gratulerer og lykke til å tiden fremover! <3

For ein nydelig skatt. Godt å høyre at det går bra med han og deke. Lykke til vidare <3

Så skjønn! Godt å høre det går bra med dere :)

En nydelig liten gutt! Godt å høre at det er framskritt! <3

Back
Topp