gikk ikke som planlagt.

bondekjærring

Forelsket i forumet
I går skulle vi på ul, og ting gikk ikke helt som planlagt. Halveis til sykehuset kjente jeg noe som begynte å fosse, tenkte at det var nok blødning igjen (vært innlagt for det 4 ganger). Men oppdaget etterhver at det var vannet som gikk da det begynte og fosse mere. Litt småpanikk siden jeg var bare i uke30+6.

Kom til sykehuset der jeg ble undersøkt, og sendt vidre til neste sykehus der de har barneavd. Halveis fremme begynte jeg å blø, å da ble det full utrykning. 30 min etter ankomst lå jeg på opprasjonsbordet. Morkaken hadde begynt å blø. Så kl 13.59 kom lille Petter Johan til verden, 03 september. Stor for alderen og veide hele

1680 gram :-)

Hele verden ble snudd på hode, og først nå føler jeg at jeg begynner og lande. Må nok være på sykehuset vertfall 1mnd. Men lillebror er sterk, og ligger i kuvøse, og er helt frisk. Så nå er det bare å få fart på
melkeproduksjonen :-)

Er helt fantastisk og ha blitt foreldre igjen til en så vakker gutt, selv om det er tidlig og ting er kaotisk. Tårene triller vær gang jeg får holde han på brystet.
Fikk desverre ikke til og legge ved bilde, men skal prøve å få det til etter hvert :-)

Oi, for en rørende historie. Lykke til til dere begge. Gratulerer!

Gratulerer med en liten gutt :) godt å høre at alt gikk bra med han og deg:) Lykke til :)

Oi! Flaks i uflaks at dere faktisk var på vei til sykehuset da.

Gratulerer så mye med en stor og sterk lillebror :)

For en start på livet lille Petter Johan fikk :) Masse lykke til :) Og gratulerer som nybakt mamma :)

Oi! Gratulerer så masse med lille prinsen! Lykke til videre :)

Må ha vært noen tøffe timer, men gratulerer så mye med lillebror!

Oj, gratulerer så mye! Så godt at dere var i nærheten av sykehus og at det gikk så bra:) kos dere med sterke lille gutten deres:)

Nå ble det tårer her! Så bra alt gikk fint med dere begge to!! Gratulerer og lykke til <3

Åhh gratulerer med et lite mirakel <3 En berg og dal banetur dere har i vente.. Og mange fantastiske små herlige øyeblikk du aldri kunne tenke deg å sette så pris på..

Fikk selv ei jente for 3,5 år siden samtidig som deg. Hu kom i uke 30+6. Var 1330 gram og 40 cm. Vi var på NFI i 7 uker. Hun er fullstendig frisk og kvikk i dag <3 Husker tiden fra NFI som om det var i går. Aldri vært så redd, glad og lykkelig på samme tid!

Trenger du råd eller lufte noen tanker med en annen prematurmamma så bare ta kontakt <3

Lykke til videre, utrolig bra at han er frisk og rask <3 Stor klem!

De er nesten født på samme klokkeslett også :) 1337 her :)

Gratulerer så mye med en liten men perfekt sønn:)

Gratulerer så mye med gutten!:) godt at alt går bra. :)

Gratulerer så mye med den lille gutten :)

Gratulerer så mykje med en liten Prins <3 Veldig kjekt å lese at alt går så fint med lillemann. Stor klem

Last edited:
Gratulerer så mykje med ein liten prins. Godt å høyre at alt går bra med deke begge <3

Gratulerer så mye :) Godt å høre at alt er bra med dere - sender en stor klem deres vei! :)

Back
Topp