Gikk dere opp eller ned i vekt i 1. trimester?

Har ikke gått opp eller ned noe som helst :) akuratt samme som før graviditeten :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Gikk ned 3 kg. Tipper det er et par kg til denne siste uka... Gikk ned ca4 kg første trimester forrige graviditet og.
 
Ned 5 kg. Nå glede eg meg te oppgang og mage :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uff, gikk opp 3 kg jeg... Ikke bra når jeg har for mye fra før. Skylder på null energi, kvalme som gjorde at jeg spiste mat jeg ikke burde (legger veldig lett på meg) og null trening. Nå er jeg i gang med trening og har skjerpa inn på kostholdet, og det føles bra :)
 
Har lagt på meg 3 kilo :) Men det er bare fint siden jeg var undervektig før graviditeten :) Veier nå 48 kilo :D Jeij :p
 
Gikk ned fire kg. Sliter en del med kvalme og oppkast, så får ikke i meg så mye.
 
jeg ligger på 0

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
 
Har gått 2 kg. Nå har vekta stått stille noen uker heldigvis. Har en del kg fra før av så.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Gikk opp 2 kg, litt små angst for å legge på meg 25 kg igjen! :p


Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3
 
Har ikkje vegd meg enda, så eg veit ikkje. Men har ikkje vore nåkke kvalm, og har spist som normalt så vil ikkje tru eg har gått opp eller ned. Håpar i hvertfall ikkje det:p
 
Jeg har lagt på meg rundt hoftene (merker at trusene er trangere, feks), men har gått ned 5-7 kg...
 
Dette er ivf-tvillinger og jeg har gått ned 6 kg, uten å ha vært kvalm og hatt dårlig matlyst. Nå ser det litt ut til å ha snudd igjen, og har gått opp en drøy kg tror jeg.
 
Gått opp 2 kg , syns ikke det er så ille med tanke på at jeg også har sluttet med snus :)
 
Up, up and away...
3,5 kg opp i uke 13. Men det var inkludert en sydentur med god mat, og jeg har vært sulten hele tiden.. Så håper det roer seg litt framover, ellers blir det mye å kvitte seg med etter fødsel!
 
Er i uke 11 og har gått ned 7 kg.
Gikk ned 5kg i første svangerskap
 
Back
Topp