Gikk dere opp eller ned i vekt i 1. trimester?

shewolf

Gift med forumet
Ja, det lurer jeg på.

Jeg har gått ned 5,9 kg. Synes det var ganske mye. Men nå har jeg hatt skikkelig kvalme, og lite matlyst, så det er kanskje ikke så rart...
 
Gått ned nesten 10 kg! Kvalme, oppkast og dårlig matlyst.. Håper d går over snart.
 
Jeg gikk ned ca 6 kg pga ekstrem svangerskapskvalme
 
gikk opp 2kg :(
 
Har gått opp 4-5kg. Normalt visst med IVF. Ingen kvalme og ekstrem matlyst. Men bare lagt på meg på magen. Andre mål er som før...
 
Jeg gikk ned ca 6 kg pga ekstrem svangerskapskvalme
Hva sa legen/jordmor til at du gikk ned så mye? Her ble det ikke reagert på i det hele tatt. Men håper jo jeg går litt opp igjen nå.
 
Hva sa legen/jordmor til at du gikk ned så mye? Her ble det ikke reagert på i det hele tatt. Men håper jo jeg går litt opp igjen nå.


Jeg hadde litt ekstra fra før av så gjorde ingenting, men blir nøye overvåket i forhold til dehydrering, har blitt trua med innleggelse, så skjerpet meg og om jeg ikke får i meg kjempe mye mat så passer jeg på å drikke nok. Merker at frukt/bær klarer jeg å spise uansett så passer på å alltid ha litt i kjøleskapet.
 
gått opp ca 3 kg til nå :/
 
Ned 5kg..

-mobil taster-
 
Lik vekt hele første trimester. Nå som jeg er en uke inn i andre, har jeg gått opp 1kg, men tipper det skyldes masse bakevarer og ekstra kos :p
 
Gikk ned 2 kg fram til ca uke 12, så har jeg gått opp 4 kg etter det. så har gått opp ca 2 kg fra normal vekta..
 
opp 3 kg.. eller noe... men har vært sykt overstimulert pga ivf.. så vanskelig å vite hvor mye jeg egentlig veide...fikk såååååå myyyye vann i buken da testen ble positiv ;)
 
Back
Topp