Gigapupper...

Har alltid slitt med smerter/hevelse i puppene før hver mensen, men ikke når jeg er gravid:eek:
Tar gjerne litt puppevondt altså, men det kommer vel når det kommer :happy:
 
Kjenner ingenting jeg ! Dette svangerskapet så langt er helt annerledes enn det i fjor! Da hadde jeg skikkelig vonde bryster, og bekkenløsning fra uke 8. Utenom det kunne jeg sikkert gått helt til fødsel uten å vite at jeg var gravid, hadde det ikke vært for voksende mage, og uteblitt mens. Men denne gangen! Kvalme, hodepine, bekkenløsning og halsbrann :wtf:
 
Håper inderlig at mine blir større, de kan hvertfall ikke bli mindre :wacky:
 
Ingen endring i mine pupper. Men kun 1,5 mnd siden jeg sluttet å amme, kanskje ikke så rart at det ikke er så mye endring å se. Sist var de superømme og veldig store. Nå merker jeg ingenting.
 
Lillesøsteren min spurte om jeg bar gravid pga puppene mine. Tok en test da, men da var ikke streken like sterk. Jeg ble så usikker selv, så ville ikke si noe. Men jeg merka jo selv lenge før jeg faktisk tenkte at jeg var gravid at de var store :p
 
Ny BH her også som er blitt for liten. Kjedelig at jeg bare har fått bruke den noen få ganger før puppene buler ut av den
 
Jeg er svært skuffet til nå, kjempe vinde pupper og nippler, men selve puppene er like slappe som alltid :p
 
Back
Topp