Gigapupper...

SnuppaogLillebror

Forumet er livet
Flere som føler de har fått det?
kjøpte meg ny bh her for 1 mnd siden som var litt for stor i cupen, men jeg sliter med at puppene tyter ut uansett bh så jeg fant ut at den skulle bare være litt stor så kanskje de holdt seg på plass..
den gang da... nå er den snart for liten:s så at puppene har blitt større kan jo ikke være bare innbilning... :p
 
Puppene er på god vei ut av bh her også, veldig ømme... Når jeg gikk inn på bv gravid appen idag var det faktisk akkurat dette det sto om :p
 
Flere som føler de har fått det?
kjøpte meg ny bh her for 1 mnd siden som var litt for stor i cupen, men jeg sliter med at puppene tyter ut uansett bh så jeg fant ut at den skulle bare være litt stor så kanskje de holdt seg på plass..
den gang da... nå er den snart for liten:s så at puppene har blitt større kan jo ikke være bare innbilning... :p
Jeg har enda ikke sett noe til verken større pupper eller ømhet, men håper nesten på å få det etterhvert:shy:
 
Veldig ømme ja.. har ikke merka noe til brystvortene før nå... og de er vonde og ta på... hadde bare puppene vært så store etter amming også...*lov og drømme*
 
Veldig ømme ja.. har ikke merka noe til brystvortene før nå... og de er vonde og ta på... hadde bare puppene vært så store etter amming også...*lov og drømme*
Gruer meg til ammingen er over [emoji85] mine er posete/henger nå, tør ikke tenke på hvordan de blir etter amming [emoji23]
 
Tror ikke mine å større, men kjenner de er litt ømme. Jeg ammer minsten enda, og nå etter 13 mnd har jeg skikkelig ammepupper :p kanskje de fyller seg litt ut nå:cat:
 
Tror ikke mine å større, men kjenner de er litt ømme. Jeg ammer minsten enda, og nå etter 13 mnd har jeg skikkelig ammepupper :p kanskje de fyller seg litt ut nå:cat:

Jeg har det på samme måte ;) Ammer fortsatt. Og "savner" egentlig at de er mer ømme som de har vært de andre graviditetene når jeg ikke har ammet. Selv om det er enkelte ganger hvor hun tar tak og jeg må bite tenna sammen fordi det er sårt.

Hvor mye ammer du og har du en plan på hvor lenge du skal amme?
 
Jeg har det på samme måte ;) Ammer fortsatt. Og "savner" egentlig at de er mer ømme som de har vært de andre graviditetene når jeg ikke har ammet. Selv om det er enkelte ganger hvor hun tar tak og jeg må bite tenna sammen fordi det er sårt.

Hvor mye ammer du og har du en plan på hvor lenge du skal amme?


Kommer til å amme lengst mulig, målet er til han er 2 år, så får se hvordan det går med eventuell tandemamming :) Men tenker det skal få bli litt opp til mini:)
 
Jeg tror ikke de har vokst i størrelse, men de er tyngre. Eller føles sånn for det gjør så vondt å ta av bh hehe
 
Ikke blitt så særlig mye større, men fy faen og vonde de er!!! :arghh:
 
Back
Topp