Gi meg styrke..

*mamma07og09*

Glad i forumet
Har ett studiekrav som skal leveres imorgen før kl 23:59 og har enda 5 sider igjen.. Hjelpes meg! Eier jo ikke energi til det. Har sittet lenge når og lest i pensumbøker og prøvd komme på noe på egenhånd, men alt jeg kjenner på er at jeg er supertrøtt.. Jaja. Kommer nok i mål. Oppgavene er ikke så vanskelig, men hjernecellene mine har skrudd seg litt av :P

Sliter med det samme... Skal levere en oppgave i morgen kl 14, og har bare lagd forside og to overskrifter :P Er ikke så lett å fokusere når alt man tenker på er baby. Men er sykt effektiv når det virkelig gjelder, så skal vel bli ferdig i tide. :) Lykke til!

Tusen takk begge 2 :D Er absolutt ikke lett og konsentrere seg med baby i tankene nei, helt enig!

Er veldig effektiv jeg også når det først gjelder, og fått sovet 1 time på sofaen nå, så er klar for og skrive 4 sider ikveld også den siste imorgen, se over og levere i god tid :cool: Men først må jeg få ungene i seng. Syns det er så vanskelig og holde graviditeten hemmelig for de, iallefall frøkna på snart 8. Har så lyst til og fortelle for jeg vet de hadde blitt KJEMPE glad, men får holde ut til etter uke 12 tenker jeg, er tryggest det :)

Eksamen imorgen (psykologi) og eneste som går i tankene mine er om jeg kommer for godt inn hit eller ikke :P

Masse lykke til eksamen, Håpefull og ventende <3 og så klart er du kommet hit for godt :-D

Takk :D Og lykke til med innlevering! DU FÅR DET TIL :D

(Og du får belønne deg med litt titting på babyklær innimellom)

Mitt beste tips er å les videre nå 1 time, så stå opp kl 8 imorgen uthvilt (litt i hvertfall), send barn i bhg/SFO og jobb :)

Takk :D Og lykke til med innlevering! DU FÅR DET TIL :D

(Og du får belønne deg med litt titting på babyklær innimellom)

Mitt beste tips er å les videre nå 1 time, så stå opp kl 8 imorgen uthvilt (litt i hvertfall), send barn i bhg/SFO og jobb :)

En god teori :-D Jeg tenkte og sitte til kl 11 ikveld, legge meg, stå opp og lage frokost til de 2 som har vinterferie, skrive ferdig mens de ser en film eller er ute og leker :-D ALT går, med riktig innstilling ;-) også sniktitter jeg masse på vogner, babyklær og mammaklær imens. Og det må du også gjøre :-D

En god teori :-D Jeg tenkte og sitte til kl 11 ikveld, legge meg, stå opp og lage frokost til de 2 som har vinterferie, skrive ferdig mens de ser en film eller er ute og leker :-D ALT går, med riktig innstilling ;-) også sniktitter jeg masse på vogner, babyklær og mammaklær imens. Og det må du også gjøre :-D

God plan :D Tenker jeg får gjennomføre eksamen imorgen før jeg kjøper test og sikler på babyklær i byen. Så er det bare å smøre seg med tålmodighet til lørdag eller søndags morgen :) (tror jeg kjøper to tester, haha)

Har ett studiekrav som skal leveres imorgen før kl 23:59 og har enda 5 sider igjen.. Hjelpes meg! Eier jo ikke energi til det. Har sittet lenge når og lest i pensumbøker og prøvd komme på noe på egenhånd, men alt jeg kjenner på er at jeg er supertrøtt.. Jaja. Kommer nok i mål. Oppgavene er ikke så vanskelig, men hjernecellene mine har skrudd seg litt av :P

Hvordan gikk det forresten? :)

Samma her... Men skal ikke levere før 21.april. Arb.giver som har pusha meg og kollegene til videreutdanning, så er meget lite motivert.. Og i tillegg gravid og trøtt. Bah! Kommer vel i mål til slutt. Lykke til alle sammen :)

Det gikk fint :D fikk levert og venter nå på om den blei godkjent. Hvordan gikk det med deg? :)

Så bra :D Tror det gikk greit her også - sett vekk fra at jeg var kvalm og tissetrengt hele tiden :P

Back
Topp