Generelt stell når enorm

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Noen som har gode tips på hvordan klippe tåneglene når man har 16 dager igjen til termin og magen er på størrelse med en tønne!

Jeg sto med beina opp på badekarskanten. Evt stå med et bein på en stol e.l. :)

Fant ut at jeg måtte skreve og dra foten opp i "mediterende" stilling ;) Hvis du synes det er vanskelig å klippe negler, prøv å barbere deg..! Var en treningsøkt i seg selv :p

Fikk liksom lirket låret på siden opp langs magen, da kom jeg til :p Så meget elegant ut i tillegg!

Fant ut at jeg måtte skreve og dra foten opp i "mediterende" stilling ;) Hvis du synes det er vanskelig å klippe negler, prøv å barbere deg..! Var en treningsøkt i seg selv :p

D testet jeg i dusjen i dag. Kjenner at d er flekkvist ok :p

Mannen har trådt til med maskin for noen uker siden :p

Hm.. Jeg føler meg superstor men kan fortsatt lakkere tånegler og barbere legger uten problem, fungerer best i sittende stilling såklart. Nå henger jo jeg litt bak da (34+6), så mulig dette er et kommende problem :p

Hm.. Jeg føler meg superstor men kan fortsatt lakkere tånegler og barbere legger uten problem, fungerer best i sittende stilling såklart. Nå henger jo jeg litt bak da (34+6), så mulig dette er et kommende problem :p

Leggene går fint å barbere, men jeg sliter med tåneglene altså..

Jeg lot mannen ta over stellet fra livet og ned, husker jeg :p

Jeg setter ene foten på doen. Så må jeg bare ta meg god tid til klippingen :p

Gjør tåstellet på morgenen. Jeg synes ofte det er litt lettere å bøye seg da, enn på kvelden.

Har dere ikke en mann som gjør det ? Her knytter mannen skoa mine, klipper neglene og tar på meg sokkene når bekkenet er på det værste! :) han er jo en del av det han også :p

Har dere ikke en mann som gjør det ? Her knytter mannen skoa mine, klipper neglene og tar på meg sokkene når bekkenet er på det værste! :) han er jo en del av det han også :p

Han hadde helt sikkert gjort det om jeg hadde spurt, men klarer det selv enda ;)

Han hjelper med et par ting, men jeg stoler ikke på at han får klipt tåneglene mine. Er så redd for inngrodd negl :p

Jeg sitter. Er tre dager unna termin, men når tåneglene likevel. Klarer ikke stå med ene foten på toalettet/badekaret da jeg har symfyseløsning, så det er kjempevondt å stå på en fot. Må sitte når jeg kler på meg. ;) Barberte leggene i går, og det gikk fint det også. Er jo så klart anstrengende, men. Jeg er ikke diger, men er ikke liten heller. :)

Back
Topp