Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant ut at jeg måtte skreve og dra foten opp i "mediterende" stillingHvis du synes det er vanskelig å klippe negler, prøv å barbere deg..! Var en treningsøkt i seg selv
![]()
D testet jeg i dusjen i dag. Kjenner at d er flekkvist ok
Mannen har trådt til med maskin for noen uker siden![]()
Hm.. Jeg føler meg superstor men kan fortsatt lakkere tånegler og barbere legger uten problem, fungerer best i sittende stilling såklart. Nå henger jo jeg litt bak da (34+6), så mulig dette er et kommende problem![]()
Er nok noe slikt her også, så ikke helt jevnt ut i speilet etterpå for å si det slik![]()
Gjør tåstellet på morgenen. Jeg synes ofte det er litt lettere å bøye seg da, enn på kvelden.
Har dere ikke en mann som gjør det ? Her knytter mannen skoa mine, klipper neglene og tar på meg sokkene når bekkenet er på det værste!han er jo en del av det han også
![]()
Gjør tåstellet på morgenen. Jeg synes ofte det er litt lettere å bøye seg da, enn på kvelden.
Har dere ikke en mann som gjør det ? Her knytter mannen skoa mine, klipper neglene og tar på meg sokkene når bekkenet er på det værste!han er jo en del av det han også
![]()