Gender maker ebay

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
noen som har brukt disse testene i tidligere svangerskap som vet om de stemmer?
 
Har aldri hørt om det? Hva er det?

Det er en test som ganske lik graviditetstest. Bare denne viser rosa eller blå. Alt etter som om det er jente eller gutt. Men aner ikke om det stemmer. Kjøpte en på ebay her tidligere i lag med andre graviditetstester. Tenkte å prøve bare på gøy.
 
Hørtes litt gøy ut. Men forstår ikke hvordan de kan måle det i urinen? For meg høres det ut som tull... Men sikkert litt morro da :)
 
Hørtes litt gøy ut. Men forstår ikke hvordan de kan måle det i urinen? For meg høres det ut som tull... Men sikkert litt morro da :)

Ja, det tror eg og det e. Det stod at det målte om det var xx eller xy kromosom eller noe sånt. Eg prøvde berre på gøy, så tar oul når den tid kommer :)
 
Wooow, dette høres ut som humbug! Er inne og kikker på nettsiden nå, det er jo ingen ordentlig forklaring på hvordan det liksom skal funke? Alt de sier er dette:
Science behind the gender predictor test
Reaction occurs when chemical compound is being dissolved and mixed with solute molecules in the urine resulting from biochemical activity within the cells of the body, and triggers the color dye elements that correlate to specific gender.

Det sier jo INGENTING om hva det liksom er testen fanger opp i urinen som forteller den noe om kjønn :joyful:

De skriver også under terms and conditions:
"GENDERmaker gender prediction test is a fun and easy way to predict the gender of your baby in the privacy of your home. While we are confident in this test, we do not provide any warranty or guarantee as to the results. This test is provided for entertainment purposes only."

Jeg tror dette er noen luringer som er gode på kreativ markedsføring :p
 
Wooow, dette høres ut som humbug! Er inne og kikker på nettsiden nå, det er jo ingen ordentlig forklaring på hvordan det liksom skal funke? Alt de sier er dette:
Science behind the gender predictor test
Reaction occurs when chemical compound is being dissolved and mixed with solute molecules in the urine resulting from biochemical activity within the cells of the body, and triggers the color dye elements that correlate to specific gender.

Det sier jo INGENTING om hva det liksom er testen fanger opp i urinen som forteller den noe om kjønn :joyful:

De skriver også under terms and conditions:
"GENDERmaker gender prediction test is a fun and easy way to predict the gender of your baby in the privacy of your home. While we are confident in this test, we do not provide any warranty or guarantee as to the results. This test is provided for entertainment purposes only."

Jeg tror dette er noen luringer som er gode på kreativ markedsføring :p

Eg skal holde dåke oppdatert etter OUL om da stemte eller ikkje :hilarious:

Men eg har ingen tru på da altså. Var bare på gøy :D
 
Eg skal holde dåke oppdatert etter OUL om da stemte eller ikkje :hilarious:

Men eg har ingen tru på da altså. Var bare på gøy :D
Gjerne! Bare 50% sjanse for at det er feil da :hilarious:

Men skjønner at det bare er på gøy altså :) Jeg bare MÅ se nærmere på sånne ting, for jeg synes det er fascinerende hvor frekke noen er. Det finnes jo sikkert folk som tror det funker også!

Hva sier testen at du skal få forresten?
 
Sniker. Mener jeg leste om noen som solgte slike, med penger tilbake-garanti dersom kjønnet var feil. Bra butikk - de vil jo vise riktig i omtrent 50 prosent av tilfellene. Om de betaler tilbake alle de bommer på, noe de vel ikke gjør ettersom fåtallet faktisk klager, vil de fortsatt sitte igjen med pengene fra de 50 andre prosentene som de gjetta riktig på :p
 
prøvd! viste jente her! så vi får se!

ei venninne prøvde også og fikk jente og ut kom jente, så der hadde produsenten flaks :D
 
Back
Topp