noen som har brukt disse testene i tidligere svangerskap som vet om de stemmer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri hørt om det? Hva er det?
Hørtes litt gøy ut. Men forstår ikke hvordan de kan måle det i urinen? For meg høres det ut som tull... Men sikkert litt morro da
Kromosomene til babyen er jo ikke I urinen din? Men er jo morro med slikt likevelJa, det tror eg og det e. Det stod at det målte om det var xx eller xy kromosom eller noe sånt. Eg prøvde berre på gøy, så tar oul når den tid kommer
Kromosomene til babyen er jo ikke I urinen din? Men er jo morro med slikt likevel
Wooow, dette høres ut som humbug! Er inne og kikker på nettsiden nå, det er jo ingen ordentlig forklaring på hvordan det liksom skal funke? Alt de sier er dette:
Science behind the gender predictor test
Reaction occurs when chemical compound is being dissolved and mixed with solute molecules in the urine resulting from biochemical activity within the cells of the body, and triggers the color dye elements that correlate to specific gender.
Det sier jo INGENTING om hva det liksom er testen fanger opp i urinen som forteller den noe om kjønn
De skriver også under terms and conditions:
"GENDERmaker gender prediction test is a fun and easy way to predict the gender of your baby in the privacy of your home. While we are confident in this test, we do not provide any warranty or guarantee as to the results. This test is provided for entertainment purposes only."
Jeg tror dette er noen luringer som er gode på kreativ markedsføring
Gjerne! Bare 50% sjanse for at det er feil daEg skal holde dåke oppdatert etter OUL om da stemte eller ikkje
Men eg har ingen tru på da altså. Var bare på gøy
Lurer på hva den viser hvis man tar den som ikke-gravid?
Noen som har link ?