Gavetips til 1åring

Har snart en 1åring i hus, og rett etter kommer omtrent jul...
Har allerede kommet med en del ønsker, men har dere forslag..

Hva fikk deres barn til 1årsdagen? :)

Hva vinterjakke anbefaler du?
Tips til utfordrende leker?

Vi har arvet veldig mye klær, så har helt fra storesøster var nyfødt hatt alt vi trenger + litt til. Synes derfor det ofte har vært vanskelig å ønske ting, for man har jo alt man trenger. Ulltøy har jeg ofte ønsket oss, gjerne i str over den hun nå bruker, for den har man som regel det man trenger i. Evt "dyrere" klær som jeg synes er fine, feks fra Molo, memini e.l. Bøker ønsker vi oss alltid (det elsker hun også), puslespill og fine treleker.

Vi har arvet veldig mye klær, så har helt fra storesøster var nyfødt hatt alt vi trenger + litt til. Synes derfor det ofte har vært vanskelig å ønske ting, for man har jo alt man trenger. Ulltøy har jeg ofte ønsket oss, gjerne i str over den hun nå bruker, for den har man som regel det man trenger i. Evt "dyrere" klær som jeg synes er fine, feks fra Molo, memini e.l. Bøker ønsker vi oss alltid (det elsker hun også), puslespill og fine treleker.

Det er veldig sant.
Smart!

Har en del dyrere ting på ønskelisten her nå også. Han trenger mengder med ullklær, så det har jeg omtrent sagt til alle;)
Ellers en flott og god vinterjakke.

Ellers er penger på kontoen hans det beste når han har det meste.

Så en dritkul skinnstol/stressless på bohus til små i dag. Den kan gjerne noen kjøpe til han. Tenk så gøy å se disney junior i den;):D

Min svigerinne har faktisk vært innom her med en stor pose klær i dag også:P

Det er veldig sant.
Smart!

Har en del dyrere ting på ønskelisten her nå også. Han trenger mengder med ullklær, så det har jeg omtrent sagt til alle;)
Ellers en flott og god vinterjakke.

Ellers er penger på kontoen hans det beste når han har det meste.

Så en dritkul skinnstol/stressless på bohus til små i dag. Den kan gjerne noen kjøpe til han. Tenk så gøy å se disney junior i den;):D

Min svigerinne har faktisk vært innom her med en stor pose klær i dag også:p
Veldig kjekt å arve :)
Ulltøy er alltid topp! :)

Egen stol til å se barnetv i :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp