nei jeg synes ikke det var så stort jeg.
Det nederste er gjerne like stort?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det nederste er gjerne like stort?![]()
nei jeg synes ikke det var så stort jeg.
Poden ønsket seg veldg det pga kjøleskapet, men fikk aldri siden han hadde ett fra før.Okei, kan sjekke mål. Likte det godt. Tøft!
Poden ønsket seg veldg det pga kjøleskapet, men fikk aldri siden han hadde ett fra før.
Nei, 2 blir i meste laget![]()
Kunne nok vært byttet ut det plastrlet, men han var så stor så jeg antok at interessen ikke ville vare så lenge
Mhm, men han sa det vel da han var 5 tror jeg.Ja, din er jo ganske stor gutt![]()
OkeiMhm, men han sa det vel da han var 5 tror jeg.
Vi pakket bort poden sitt da var nesten 6 tror jeg det var, da kom andre interesserOkeiTantebarnet mitt har veldig glede av sitt,4år
![]()
OkVi pakket bort poden sitt da var nesten 6 tror jeg det var, da kom andre interesser
Har snart en 1åring i hus, og rett etter kommer omtrent jul...
Har allerede kommet med en del ønsker, men har dere forslag..
Hva fikk deres barn til 1årsdagen?
Hva vinterjakke anbefaler du?
Tips til utfordrende leker?
Vi har arvet veldig mye klær, så har helt fra storesøster var nyfødt hatt alt vi trenger + litt til. Synes derfor det ofte har vært vanskelig å ønske ting, for man har jo alt man trenger. Ulltøy har jeg ofte ønsket oss, gjerne i str over den hun nå bruker, for den har man som regel det man trenger i. Evt "dyrere" klær som jeg synes er fine, feks fra Molo, memini e.l. Bøker ønsker vi oss alltid (det elsker hun også), puslespill og fine treleker.
Veldig kjekt å arveDet er veldig sant.
Smart!
Har en del dyrere ting på ønskelisten her nå også. Han trenger mengder med ullklær, så det har jeg omtrent sagt til alle
Ellers en flott og god vinterjakke.
Ellers er penger på kontoen hans det beste når han har det meste.
Så en dritkul skinnstol/stressless på bohus til små i dag. Den kan gjerne noen kjøpe til han. Tenk så gøy å se disney junior i den
Min svigerinne har faktisk vært innom her med en stor pose klær i dag også![]()