Gavetips navnefest

Lillemy__

Betatt av forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei
Jeg skal i navnefest denne helgen, men sliter med å finne ut hva jeg skal gi i gave. Navnefesten har blitt utsatt flere ganger pga Covid så barnet er allerede fylt 1år, i tillegg så har hun en eldre søster så de har egentlig alt de trenger.
Har dere noen tips til hva jeg kan kjøpe, eventuelt gaver dere ble fornøyd med til navnefest/dåp?
 
Hvis de er jentete av seg så kanskje et tyllskjørt eller genser med glitter og litt penger til sparekonto
 
Et fint smykke som ikke er typisk babysmykke, men et hun kan bruke når hun er eldre? Et fint bilde hun kan ha hengende på veggen og ha med seg hele oppveksten, en solid leke hun kan ha når hun blir litt større (feks Brio gå-vogn), pent sengetøy, eller en bok forskjellige familiemedlemmer kan fylle inn historier og minner fra oppveksten (ikke den foreldrene fyller inn):):Heartred
 
Jeg ville kjøpt henne et lite smykke eller kanskje en flott bok, gjerne en tykk med fine nattahistorier feks.:happy:

Begge jentene jeg er gudmor til fikk smykke og smykkeskrin. :happy:
 
Et locket smykke som kan graveres med navn f.eks.

Evt. Et økonomisk bidrag øremerket f.eks fotografering av barnet.
 
Takk for gode tips :shy: Det ble boken og en barnehagesekk, satser på det faller i smak!
 
Back
Topp