Gave

I`m in [:)]

Har veldig lyst å bidra, men har dessverre ingenting å rutte med dinna månen[:(]

Håper det går bra med deg Madame og lille maren, tenker masse på dåkke!
Heilt ufattelig at noko sånt kan skje[:(]

Er sjølvsagt med

ORIGINAL: maleneka

Har veldig lyst å bidra, men har dessverre ingenting å rutte med dinna månen[:(]

Håper det går bra med deg Madame og lille maren, tenker masse på dåkke!
Heilt ufattelig at noko sånt kan skje[:(]

jeg må desverre signere denne[:(]
skulle mer enn gjerne vært med å gi, men...
mange varme tanker og klemmer til dere, Madame og Maren[:(]

Er med!

Jeg vil veldig gjerne bidra, men har ikke penger før foreldrepengene kommer i begynnelsen av neste uke. Går det greit at jeg overfører da eller er det for sent?

ORIGINAL: *Mille*

Jeg vil veldig gjerne bidra, men har ikke penger før foreldrepengene kommer i begynnelsen av neste uke. Går det greit at jeg overfører da eller er det for sent?

Det går helt fint [:)]

Jeg vil gjerne sette over noen kroner..[:)] har ikke mye penger denne mnd,så det blir bare litt herfra..[8D]

ORIGINAL: Leahsinmamma

Jeg vil gjerne sette over noen kroner..[:)] har ikke mye penger denne mnd,så det blir bare litt herfra..[8D]

Sign her.. Men tenker masse på Madame, Maren og resten av familien.. Er så fryktelig leit når sånt skjer. Kan ikke sette ord for det

Jeg er med!

Betalt herifra også. Ikke mye, men det er nå noe iallefall[:)]

Har veldig lyst til å være med... Har ikke så mye å ta av dessverre, men noen kroner skal vi alltids kunne avse...

Edit: Da har jeg overført penger. Som sagt ikke så mye, men håper da det hjelper litt hvertfall.

Jeg har også sendt penger nå, men siden det snart er helg vet jeg ikke når det kommer fram? forhåpentligvis i morgen.

ORIGINAL: Sinique

Betalt herifra også. Ikke mye, men det er nå noe iallefall[:)]

sign

Penger er satt inn. Håper det kommer tilnytte.

Da har jeg også satt over noen kroner...

Back
Topp