Gave

ORIGINAL: Katey

ORIGINAL: malii

ORIGINAL: Thunderella

Jeg er med!

Kan vi ikke samle inn penger og så heller gi henne pengene? Evt et reisegavekort eller noe slikt?

Penger kommer nok godt med ja, de som nettopp har bygd hus.. [&o]
Jeg tenkte en blomsteroppsats også? som hun kan få sammen med pengene og kortet?

Synes jeg er en god ide.

Jeg vil veldig gjerne være med!

ORIGINAL: Thunderella

Jeg er med!

Kan vi ikke samle inn penger og så heller gi henne pengene? Evt et reisegavekort eller noe slikt?

Penger kommer nok godt med ja, de som nettopp har bygd hus.. [&o]
Jeg tenkte en blomsteroppsats også? som hun kan få sammen med pengene og kortet?

Mhm, noko sånt tenkte eg også på.

jeg er med...

Vi er med.

Og jeg synes disse willow tree englene er fantastisk flotte.. om noen vet hva jeg merner, ved siden av blomster

Selvfølgelig er jeg med!!!!

stemmer for å gi penger jeg..kommer nok godt med...

ORIGINAL: Domenica

Selvfølgelig er jeg med!!!!

stemmer for å gi penger jeg..kommer nok godt med...

Jeg er med.

Hvordan skal vi gjøre dette, jenter? Skal jeg opprette en konto i morgen som dere kan sette inn penger på? Skal vi bestemme oss for et beløp som alle som vil betaler inn?

Hvordan skal vi gjøre dette, jenter? Skal jeg opprette en konto i morgen som dere kan sette inn penger på? Skal vi bestemme oss for et beløp som alle som vil betaler inn?

Det synes jeg er en flott ide, men synes også det er fint å gi noe ved siden av penger.

ORIGINAL: Iroim

Det synes jeg er en flott ide, men synes også det er fint å gi noe ved siden av penger.

Bruke litt av det beløpet til å kjøpe blomster og kort[:D]

det kunne også vært en idé om alle betaler inn det dem selv føler de har råd til.. for de fleste vil jo gjerne være med å støtte,men har kanskje ikke råd til å betale akkurat det beløpet som blir bestemt.. bare et forslag :)

hadde vært koselig å gitt noe ved siden av pengene - selvom det er nok pengene som kommer best med når noe sånt skjer :( men hyggelig med en blomst e.l. ved siden av synes jeg :)

ORIGINAL: monjen

det kunne også vært en idé om alle betaler inn det dem selv føler de har råd til.. for de fleste vil jo gjerne være med å støtte,men har kanskje ikke råd til å betale akkurat det beløpet som blir bestemt.. bare et forslag :)

hadde vært koselig å gitt noe ved siden av pengene - selvom det er nok pengene som kommer best med når noe sånt skjer :( men hyggelig med en blomst e.l. ved siden av synes jeg :)

God idè [:D]

Er også med [:)]

ORIGINAL: monjen

Ja, da sier vi det sann [:)] Betal inn det man har råd til, på en konto som jeg åpner i morgen [:)] Da kommer det ny oppdatering i morgen om hvor dere kan overføre pengene.
Litt av de blir brukt på blomster og et kort hvor jeg skriver nickene til de som er med, resten av pengene får Madame bruke som hun ønsker [:)]

ej e så klart med

eg og vil ver med..

Dette blir bra. [:)] Fint å vise at vi tenker på henne på denne måten.

Back
Topp