Er det vanlig med gave til far? Og er det vanlig at far gir mor gave etter endt fødsel? I tilfelle hva? [emoji85][emoji254][emoji166]
Tror ikke det er vanlig, men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det vanlig med gave til far? Og er det vanlig at far gir mor gave etter endt fødsel? I tilfelle hva? [emoji85][emoji254][emoji166]
Sist kjøpte jeg ham ny mobil for han var helt fantastisk både under og etter fødselen. Han gikk rundt med en eldgammel mobil og fikk ikke tatt bilder eller noe, så det fortjente hanMen tror ikke han får noe denne gangen...
Kjøpte ingenting til mannen forrige gang og kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller. Men forrige gang fikk jeg gavekort på gravidmassasje og spa før fødselen fra mannen, det var digg![]()

Titter fra oktober her. Jeg har ikke tenkt til å kjøpe gave til pappaen, men tenker å lage et litt morsomt førstehjelpsskrin til han som skal stå klart hjemme når vi kommer hjem fra sykehuset. Ble inspirert til dette etter jeg så en annen blivende mamma hadde laget dette![]()