Gave til pappa??

Er det vanlig med gave til far? Og er det vanlig at far gir mor gave etter endt fødsel? I tilfelle hva? [emoji85][emoji254][emoji166]

Tror ikke det er vanlig, men :p Jeg fikk iallefall en deilig skrubb, hanske og fuktighetskrem hos mannen etter fødselen. Hadde aldri hørt om fødegaver, men det hadde han :p

Sniker fra oktober. Med første fikk mannen en kurv med 2 glasscola og 2 Heineken, ostepopp, pistasjenøtter og den nye pondusboken+ et kort hvor jeg takket han for tålmodigheten gjennom 9 mnd ;) Dette sto klar i skapet til han kom hjem etter fødselen :) han ble veldig gla for en liten oppmerksomhet ;) i retur kom vi hjem til nyvasket hus ;) har ikke tenkt å kjøpe noe denne gangen, da blir det storebror som får en liten oppmerksomhetsgave :)

I utgangspunktet nei, men så kom jeg over et kult lærarmbånd med metallhempe med plass til barnets navn og fødselsdato, så jeg vurderer litt om jeg skal kjøpe det til han eller om det kanskje kan være en bursdagsgave (han har bursdag i slutten av sept). Likte ideen til @maiava med øl og snacks også :)

Jeg fikk en charms til armbåndet mitt dagen etter fødselen. Mannen fikk ingenting!
Det var ikke i mine tanker i det hele tatt da, mens han er veldig flink med slikt!
Tenkte å få gravert et smykke eller armbånd med begge barnas navn og dato, men det må bli etter fødselen, og så tar det jo litt tid å få laga.

Sist kjøpte jeg ham ny mobil for han var helt fantastisk både under og etter fødselen. Han gikk rundt med en eldgammel mobil og fikk ikke tatt bilder eller noe, så det fortjente han ❤️ Men tror ikke han får noe denne gangen...

Kjøpte ingenting til mannen forrige gang og kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller. Men forrige gang fikk jeg gavekort på gravidmassasje og spa før fødselen fra mannen, det var digg:p

Sist kjøpte jeg ham ny mobil for han var helt fantastisk både under og etter fødselen. Han gikk rundt med en eldgammel mobil og fikk ikke tatt bilder eller noe, så det fortjente han ❤️ Men tror ikke han får noe denne gangen...

åhh det var snill månen min kjøpt akkurat ny telefon pga jobb også for å ta masse bilder av baby

Kjøpte ingenting til mannen forrige gang og kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller. Men forrige gang fikk jeg gavekort på gravidmassasje og spa før fødselen fra mannen, det var digg:p

woww!! så og gravidmassasje er en drøm!!! hehe jeg elsker sånne ting...

Titter fra oktober her. Jeg har ikke tenkt til å kjøpe gave til pappaen, men tenker å lage et litt morsomt førstehjelpsskrin til han som skal stå klart hjemme når vi kommer hjem fra sykehuset. Ble inspirert til dette etter jeg så en annen blivende mamma hadde laget dette:happy:;)

Titter fra oktober her. Jeg har ikke tenkt til å kjøpe gave til pappaen, men tenker å lage et litt morsomt førstehjelpsskrin til han som skal stå klart hjemme når vi kommer hjem fra sykehuset. Ble inspirert til dette etter jeg så en annen blivende mamma hadde laget dette:happy:;)

Hva består førstehjelpsskrinet av? Hadde ikke tenkt til å gi noe gave, men dette hørtes litt morsomt ut [emoji1]

Back
Topp