Gave til mannen

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Det er så vanskelig å finne gave til han

-Han liker ikke å bruke smykker, ringer, armbånd eller klokker
-Parfyme har han i massevis
-Konserter/teater er det ekstremt lite av her vi bor
-Hotellovernattinger er vanskelig da vi må skaffe pass til to hunder
-Vi har ikke barn, så kan ikke lage noe fotoprodukt av slikt
-Har laget flere fotoalbum og kalendere fra før så det er litt oppbrukt

Så..er her noen som har andre forslag? :P

Klær eller sko av no slag? Ting i forhold til hobby?

Mannen min ønsker seg bare spill.

Det er så vanskelig å finne gave til han

-Han liker ikke å bruke smykker, ringer, armbånd eller klokker
-Parfyme har han i massevis
-Konserter/teater er det ekstremt lite av her vi bor
-Hotellovernattinger er vanskelig da vi må skaffe pass til to hunder
-Vi har ikke barn, så kan ikke lage noe fotoprodukt av slikt
-Har laget flere fotoalbum og kalendere fra før så det er litt oppbrukt

Så..er her noen som har andre forslag? :p

Hva med å ta noen kule bilder av deg, og få trykt opp på lerret? :D

Klær eller sko av no slag? Ting i forhold til hobby?
Klær kan kanskje være en ide, men føler det blir så kjedelig. Hobbyen hans er data, og det datarommet er så stappfullt av ting at der blir det ikke kjøpt noe mer :P

Hva med å ta noen kule bilder av deg, og få trykt opp på lerret? :D
Ingen dum ide, men er ikke så fryktelig glad i kroppen min for øyeblikket så det får vente til en annen anledning :D

Ingen dum ide, men er ikke så fryktelig glad i kroppen min for øyeblikket så det får vente til en annen anledning :D

Fremhev ansiktet ditt og/eller de delene du er fornøyd med ;) Vil du bruke litt penger på han, så gå til en fotograf og gjør det ;)

Fremhev ansiktet ditt og/eller de delene du er fornøyd med ;) Vil du bruke litt penger på han, så gå til en fotograf og gjør det ;)
Kanskje det :) Håper allermest at det jeg kan gi han er en positiv graviditetstest :P

Haha, hørtes ut som min. I år skal han få en god og varm vinterjakke, vintersko og PlayStationspill. :)

Lage et personlig gavekort.
For eks på middag, massasje og sex:P

Jeg lurer på å kjøpe gavekort på massasje, har klager ofte over vondt i ryggen.

Er han glad i å gå turer i skogen eller på fjellet osv? Min samboer er veldig turglad, så ifjor fikk han en skikkelig tur-klespakke i julegave av meg og lillegutt :) Denne inneholdt overtrekksbukse, vindtett og vanntett jakke, fleece-sett og ullundertøy. La også ved en turkniv, hodelykt og vanlig lommelykt. Han ble storfornøyd :)

Er han glad i å gå turer i skogen eller på fjellet osv? Min samboer er veldig turglad, så ifjor fikk han en skikkelig tur-klespakke i julegave av meg og lillegutt :) Denne inneholdt overtrekksbukse, vindtett og vanntett jakke, fleece-sett og ullundertøy. La også ved en turkniv, hodelykt og vanlig lommelykt. Han ble storfornøyd :)
Han er ikke noe særlig til friluftsmenneske. Det meste går i data, men der har han så mye fra før.

Jeg lurer på å kjøpe gavekort på massasje, har klager ofte over vondt i ryggen.
Det var faktisk kjempesmart! Han er ikke så glad i massasje, men sliter litt med ryggen i perioder og liker å gå til naprapat. Et gavekort der hadde han sikkert blitt glad for :)

Det var faktisk kjempesmart! Han er ikke så glad i massasje, men sliter litt med ryggen i perioder og liker å gå til naprapat. Et gavekort der hadde han sikkert blitt glad for :)
Det endte med at jeg kjøpte gavekort! Greit å ha det klart, så slipper jeg å tenke noe mer på det:)

Back
Topp