Gave til mannen

Det endte med at jeg kjøpte gavekort! Greit å ha det klart, så slipper jeg å tenke noe mer på det:)
Tenker jeg kjøper i løpet av uka så er jeg ferdig med det :P

mannen min sa i går at han ønsket seg pusselær til å pusse kniver. Slipelær kalles det kanskje også. Men jeg finner ikke noen steder som selger dette, frustrerende når det ikke er ofte han sier hva han ønsker seg.

Vinterjakke
Gavekort på en bedre middag ute
Play station spill
Vintersko
Kniver til matlaging (hvis han liker å lage mat)
Gavekort på klesbutikk
Kamera

mannen min sa i går at han ønsket seg pusselær til å pusse kniver. Slipelær kalles det kanskje også. Men jeg finner ikke noen steder som selger dette, frustrerende når det ikke er ofte han sier hva han ønsker seg.
Finner ikke på noen nettbutikk da?

Vinterjakke
Gavekort på en bedre middag ute
Play station spill
Vintersko
Kniver til matlaging (hvis han liker å lage mat)
Gavekort på klesbutikk
Kamera
Gode forslag :)

Ååh.. hater å handle til mannen. I år har vi heldigvis kjøpt deler til datamaskiner til begge to, som han bygde selv. Dyrt men blir mye bedre enn å kjøpe ferdig. Nerden min:Heartpink

Kanskje noe gadgets til dataen?

Min kom med et ønske i går, takknemlig for det ;) ønsket seg nye løpesko...

Vi har de siste årene investert i hus og hjem, i stede for å kjøpe dyre ting til hverandre. Men i år har jeg en plan om en julegave som han må åpne på soverommet, litt nytt til sexlivet kan vel ikke slå feil :p

Vi har de siste årene investert i hus og hjem, i stede for å kjøpe dyre ting til hverandre. Men i år har jeg en plan om en julegave som han må åpne på soverommet, litt nytt til sexlivet kan vel ikke slå feil :p
Slettes ikke dumt. Kunne trengt litt oppfriskning i nattbordsskuffen :P

Back
Topp