Tenker jeg kjøper i løpet av uka så er jeg ferdig med detDet endte med at jeg kjøpte gavekort! Greit å ha det klart, så slipper jeg å tenke noe mer på det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker jeg kjøper i løpet av uka så er jeg ferdig med detDet endte med at jeg kjøpte gavekort! Greit å ha det klart, så slipper jeg å tenke noe mer på det![]()
Han er ikke noe særlig til friluftsmenneske. Det meste går i data, men der har han så mye fra før.
Like vanskelig hvert eneste årAhh okei.. Ikke bare bare å finne gave til noen som "har alt"![]()
Har laget så mange slike album alleredeFotoalbum fra året som har gått.. Minner dere har skapt og hatt sammen![]()
Finner ikke på noen nettbutikk da?mannen min sa i går at han ønsket seg pusselær til å pusse kniver. Slipelær kalles det kanskje også. Men jeg finner ikke noen steder som selger dette, frustrerende når det ikke er ofte han sier hva han ønsker seg.
Gode forslagVinterjakke
Gavekort på en bedre middag ute
Play station spill
Vintersko
Kniver til matlaging (hvis han liker å lage mat)
Gavekort på klesbutikk
Kamera
nei klarer ikke å finne det på nettet noen steder.Finner ikke på noen nettbutikk da?
Slettes ikke dumt. Kunne trengt litt oppfriskning i nattbordsskuffenVi har de siste årene investert i hus og hjem, i stede for å kjøpe dyre ting til hverandre. Men i år har jeg en plan om en julegave som han må åpne på soverommet, litt nytt til sexlivet kan vel ikke slå feil![]()