Jeg tenker at opplevelser sammen med mamma eller pappa også kan være en gave altså, så jeg er veldig for den type tanke

Men er samtidig realistisk og vet at det går noen måneder før jeg kan ta med meg snuppa på 6 alene for å gjøre noe uten å ha lillebror på slep. Så selvom jeg er bevisst på å gi henne masse oppmerksomhet og la henne ta del i både forberedelser nå og stell og kos med babyen etterpå - så blir det mindre kvalitetstid på oss to en stund framover. Klart jeg kan ta en eller to timer med henne og bygge Lego, tegne eller slike ting - nå tenker jeg mer på de tingene vi har pleid å gjøre sammen - som f eks ta en dag til byen, dra på café og kanskje kino. Skikkelig kosedager. Det blir det jo lenge til..
Er ikke helt enig i at hun er for stor for en storesøsterpresang selvom hun er 6,5 år altså

Hun synes det er stas med babyklærne, gavene lillebror allerede har fått, og hun ønsker selv å gi noe også. Forventer ingenting selv, for vi har ikke snakket om at hun skal få noe. Men JEG synes hun fortjener det