Gave til far?

Line91

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Er det noen som skal kjøpe gave til far etter fødselen? Eventuelt hva kjøper man? :-)
Jeg hadde tenkt til å kjøpe en gave til samboeren, men er litt usikker på hva som er passende å gi. Har lurt litt på å kjøpe nye sko til han også noe "verdens beste pappa" effekter av noe slag. :p

Har også tenkt på å kjøpe noe, men aner ikke hva jeg skal finne på.. Følger med her :)

Tenker å lage en liten goodiebag med ting og tang oppi, en til ham og en til storebror. Blir en del tid for dem på sykehuset også, greit å ha litt å kose seg med. Til storebror blir det nok en liten ekstra gave "fra lillesøster" også- Lego eller noe sånt som han kan drive med mens vi er på sykehuset :)

Jeg skal kjøpe gave til min samboer :)

Har allerede funnet ut hva, jeg mangler bare å kjøpe det.. Det blir et gavekort på skjeggstyling m/skjeggtrim og konturbarbering (sjekk ut The Sailor på http://www.pelspels.no/#barber-shop )

Gavekortet skal ligge sammen med en 6-pk øl (Budweiser/IPA e.l.). Jeg kommer til å gjemme det på et lurt sted, og fortelle han at han må lete etter noe når han skal hjemom etter fødselen :)

Tenker å lage en liten goodiebag med ting og tang oppi, en til ham og en til storebror. Blir en del tid for dem på sykehuset også, greit å ha litt å kose seg med. Til storebror blir det nok en liten ekstra gave "fra lillesøster" også- Lego eller noe sånt som han kan drive med mens vi er på sykehuset :)

Sniker fra juli :)
Tenker å å lage goodibags til storebror og pappan.... Tenker det blir en ny tegnebok, bok eller film(kanskje alle) til storebroren, så han har noe å pusle med på sykehuset og hjemme mens han venter på at vi skal komme hjem...pluss en liten pakke fra lille søster, men til pappan er jeg litt blank...
Har du tenkt noe på hva du skal ha oppi de eller??

Oh, øl og gavekort innerst i klesskapet mitt hørtes ut som en super idé! :D vi bor ikke langt unna sykehuset, så om nettene drar han hjem :)

Jeg lagde goodiebag
Hadde i masse forskjellig snacks, pappabok, pappakopp, star wars bodyer, nye gitarstrenger+ gavekort på service på gitaren og nye plektere, hjemmelagde gavekort på litt morsomme ting som :far&sønn tid, fri fra bleieskift osv, og kinogavekort som han kan bruke i desember da den nye star wars filmen kommer ut, og masse annet dill dall :)

Sniker fra juli :)
Tenker å å lage goodibags til storebror og pappan.... Tenker det blir en ny tegnebok, bok eller film(kanskje alle) til storebroren, så han har noe å pusle med på sykehuset og hjemme mens han venter på at vi skal komme hjem...pluss en liten pakke fra lille søster, men til pappan er jeg litt blank...
Har du tenkt noe på hva du skal ha oppi de eller??

Har ikke tenkt så langt på detaljene, men tenker å ha litt snacks som han kan spise mens vi er der, og gjerne noen magasiner/blader eller bok. Får se om jeg finner litt annet også :)

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe svære greier til sambo, av den grunnen at vi faktisk skal gifte oss 2 mnder etter termin. Kjøper heller noe ekstra fint da :)

Kjøper noen småting til storebror som han kan få når han kommer på besøk da <3

Har begynt som smått med en liten goodiebag til pappaen :-)

Til nå har jeg kjøpt en chili-olje (han er veldig glad i å lage mat og elsker chili), ordentlig barberolje fra en barbershop, pappa-kopp og pappa-bok. Har også tenkt å gi han noen øl (flasker fra polet. Litt dyrere, men det er visst veldig godt!) og muligens en body fra favorittlaget ;-)

Oh, øl og gavekort innerst i klesskapet mitt hørtes ut som en super idé! :D vi bor ikke langt unna sykehuset, så om nettene drar han hjem :)

Vi bor også veldig nærme sykehuset, så han kommer nok til å reise hjem entur mens vi ligger på barsel :) Tipper han vil ta en dusj på eget bad e.l., så da passer det perfekt om jeg spør om han kan "ta med den og den tingen" i klesskapet mitt :p Han elsker skjegg, så tror det vil falle i smak! Og hva er vel ikke mer mann enn god øl?

må bare si at jeg kjøpte noen forskjellige øl på polet i julegave til gubben et år, og det falt veldig i smak!! :) han er veldig glad i å kose seg med en øl, så dette er en fin gave å gå synes jeg :)

Jeg ser virkelig ikke poenget med det jeg:oops: Er damene som er gravid og føder.... Sikkert ikke bare bare for mennene heller alltid men de slipper jo unna 100 ganger lettere enn oss damer:p om noen bør kjøpe gave syns jeg det er mannen, men baby er jo gave nok i seg selv :)

Jeg ser virkelig ikke poenget med det jeg:oops: Er damene som er gravid og føder.... Sikkert ikke bare bare for mennene heller alltid men de slipper jo unna 100 ganger lettere enn oss damer:p om noen bør kjøpe gave syns jeg det er mannen, men baby er jo gave nok i seg selv :)
For min del er det som en takk for all hjelp den siste tiden, og da spesielt på slutten. Han har virkelig vært helt fantastisk og spretter opp for å hjelpe til med hver minste ting. Jeg vet han har kjøpt en barselgave til meg og synes det er veldig hyggelig å overraske med noe tilbake :)

akkuratt slik han er nå, så kommer jeg ikke til å gi han noe gave :p
Faren til min datter fikk ingen ting da hun ble født.

Men kommer til å ha noe klart til storesøster da:)

Akkurat det jeg tenkte. Hvis noen fortjener en gave, er det jammen meg! :) Skulle bare mangle at mannen er støttende. Har også nok av utgifter fremover...

Back
Topp