Gave til den nybakte pappaen?

~lilleL~

Flørter med forumet
Er det noen her som har tenkt på det?
Min samboer har vært helt fantastisk under svangerskapet, og holdt ut med meg og mine hormonutbrudd - samtidig som han har vært utrolig flink til å hjelpe til i huset :-) jeg syns derfor han fortjener en liten oppmerksomhet når lillegutt er født, men vet ikke helt hva jeg skal finne på. Er det noen som har noen forslag? :-)

Jeg er igang med en liten "gavepose"! Det er jo mye fokus på mor og barn, men her også fortjener virkelig pappa'n en liten oppmerksomhet for han har vært og er helt fantastisk:) Forrige gang laget jeg en kurv med noen gode øl, litt snacks, en bok om friluftsliv med barn, en hengekøye (som han hadde ønsket seg lenge) og en ramme til kontoret til bilde av sønnen! Det ble veldig godt mottatt:D Tenker å sette sammen noe lignende denne gangen også:)

God ide! Har ingen forslag enda, da jeg ikke har tenkt på det :) Her I huset, hadde det nok Vært populært om jeg hadde overrasket med en velfortjent kveld ned gutta da alt var over. Poker og pizza :)

Jeg er igang med en liten "gavepose"! Det er jo mye fokus på mor og barn, men her også fortjener virkelig pappa'n en liten oppmerksomhet for han har vært og er helt fantastisk:) Forrige gang laget jeg en kurv med noen gode øl, litt snacks, en bok om friluftsliv med barn, en hengekøye (som han hadde ønsket seg lenge) og en ramme til kontoret til bilde av sønnen! Det ble veldig godt mottatt:D Tenker å sette sammen noe lignende denne gangen også:)
Takk for tipset! Da finner jeg nok på noe lurt til min kjære :-)

Ehm, har ikke tenkt på det. Fikk aldri noe av han da de to første ble født....

Disse er håndlaget, så det finnes ikke to like av dem, så de er ganske unike :)

Ja, så det. Tror pappaen blir veldig glad når han får den, for han forventer nok absolutt ingenting, og da er det ekstra artig å gi noe. Spesielt når det blir såpass personlig - for man kunne jo putte på navn, så la til navnene på gullene våre. Både på storebror og lillesøster i magen :)

Ja, så det. Tror pappaen blir veldig glad når han får den, for han forventer nok absolutt ingenting, og da er det ekstra artig å gi noe. Spesielt når det blir såpass personlig - for man kunne jo putte på navn, så la til navnene på gullene våre. Både på storebror og lillesøster i magen :)

Vi har ikke bestemt oss for navn enda, så kunne ikke inngravere det dessverre.. Men uansett en koselig og personlig gave :)

Vi har ikke bestemt oss for navn enda, så kunne ikke inngravere det dessverre.. Men uansett en koselig og personlig gave :)

Vi er ikke 100% sikker vi heller, men er alltid det navnet vi faller tilbake på, så regner med at det blir det ;) :P

Vi har et navn vi liker veldig godt, og er litt bestemt på det. Er litt usikker på mellomnavnet enest ;)

Ja, alltid er det noe. Her har det hovedsaklig vært mellomnavnet vi har styret med vi også, og innimellom hovednavnet.
Det skakke værra lett :P

Har ikke planer om noen gave, selv om min mann også har gjort vanvittig mye i hus og hjem dette svangerskapet. Jeg forventer heller ingen gave etter fødselen, bortsett fra blomster når han kommer på besøk på sykehuset første gang - og det vet han :)

Back
Topp