Gave i posten! :D

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Svigermor slo til og kjøpte meg en doomoo på jolly som var på tilbud :D trodde den så litt tynn ut, men jaggu kan bilder bedra! Den er HERLIG <3
00a6ef3a3ccb484c6ecbbec1048fecf1

Ooh! Heldige du!

Jeg har lenken åpen akkurat nå, klarer bare ikke velge mellom stor og middels.

Æ kjøpte mæ å ei på jollyroom.no å den e en guds gave tel gravide. Endeli kan kjæresten å ligge under dyna lamme mæ, før æ bruke ikkje halve dyna mellom føttern:) ambefales virkelig sånne tel di me bekken pkaga. Men gjærne andre å.

Den skulle jeg gjerne hatt her også:)
Hva er prisen?

Æ kjøpte mæ å ei på jollyroom.no å den e en guds gave tel gravide. Endeli kan kjæresten å ligge under dyna lamme mæ, før æ bruke ikkje halve dyna mellom føttern:) ambefales virkelig sånne tel di me bekken pkaga. Men gjærne andre å.
Er den god å bruke? Fungerer mot vond rygg også?
Har nettopp hatt den verste natten på lenge med ryggvondt! Føles som om noe har gnagd mellom skulderbladene og nedover i ryggen i hele natt! :O Au au!

Har nettopp hatt den verste natten på lenge med ryggvondt! Føles som om noe har gnagd mellom skulderbladene og nedover i ryggen i hele natt! :O Au au!

Æ føle d hjelpe mye. Både på rygg å skuldra å bekken. Æ bi nok å bruke den etter graviditeten å, før d e bedre før kroppen å ikkje ligge me knean å anklan heilt sammen.

Så genialt! jeg ligger alltid med dyna mellom beina, men våkner ofte med vond rygg.. jeg har skeiv rygg fra før da. Kanskje jeg skulle investert i en sånn en :D

Den gjorde underverker på bare en natt for min del. Jeg har jo slitt med rygg og hoftesmerter etter låsninger. Måtte til kiropraktor faktisk. Men om jeg fortsetter å bruke denne puten, så tror jeg jaggu jeg slipper en visitt senere til han kiropraktoren :D

Den gjorde underverker på bare en natt for min del. Jeg har jo slitt med rygg og hoftesmerter etter låsninger. Måtte til kiropraktor faktisk. Men om jeg fortsetter å bruke denne puten, så tror jeg jaggu jeg slipper en visitt senere til han kiropraktoren :D
Hmm, da skal jeg virkelig vurdere det :)
Tenkte jeg først skulle se om det var et engangstilfelle at jeg fikk så vondt, eller om det er kommet for å bli :)

Jeg har tenkt å gå til innkjøp av bbhugme når magen blir litt større. Virker som de gjør noen lunde samme nytten, så gleder meg til å prøve den når behovet oppstår ;-)

Kjøpte denne jeg også,er sååå fornøyd!:) noen ganger når jeg våkner om morgenen,har jeg hatt så vondt i hofta jeg har ligget på at det er vanskelig å gå. Men nå,med denne puta... Helt bra! Takk for tips!!:)

Glemte å si at puta er like populær hos samboeren,finner han stadig med den når han hviler. Så i dag spurte han hvor jeg hadde bestilt den,han ville ha en han også!! ;) haha

Glemte å si at puta er like populær hos samboeren,finner han stadig med den når han hviler. Så i dag spurte han hvor jeg hadde bestilt den,han ville ha en han også!! ;) haha
Samme her! :p samboer pleier å nappe den til seg fra mellom bena mine ;)

Back
Topp