Gastroschise sjokk

Masse lykke til i morgen :) Krysser alt jeg har for dere :)
 
Masse lykke til i morgen! Krysser alt jeg har for at det ikke er noe annet enn gastroschise! [emoji173]
 
Masse lykke til i morgen[emoji173]
 
Tenker på dere, håper på gode nyheter <3
 
Gode tanker tanker sendes din vei :Heartpink
 
Huff dette gikk dårlig. Var værre enn antatt desverre. Masse feil som ikke kan fikses og mini vil ikke overleve så mye lenger. Intet håp [emoji174] Tusen takk for alle svar dere har gitt meg og ønsker dere alle alt godt videre med deres familie [emoji173]
 
Huff dette gikk dårlig. Var værre enn antatt desverre. Masse feil som ikke kan fikses og mini vil ikke overleve så mye lenger. Intet håp [emoji174] Tusen takk for alle svar dere har gitt meg og ønsker dere alle alt godt videre med deres familie [emoji173]
En kjempe klem til deg <3
 
Huff dette gikk dårlig. Var værre enn antatt desverre. Masse feil som ikke kan fikses og mini vil ikke overleve så mye lenger. Intet håp [emoji174] Tusen takk for alle svar dere har gitt meg og ønsker dere alle alt godt videre med deres familie [emoji173]

Så trist :(
Den beskjeden er den verste man kan få, spesielt når man får høre at man ikke kan gjøre noe som helst. Jeg har vært der selv. Så fælt at du må oppleve dette :(
Lykke til med veien videre. Ta deg god tid til å være deg selv, og ikke la noen få bestemme hva du skal føle og hvordan du skal reagere <3
 
Back
Topp