Gastroschise sjokk

Babydrøm

Glad i forumet
Var i dag på OUL for første gang.
Jordmor fant avvik og sier mini muligens har gastroschise. Krøll på skjermen hun pekte på. Hun så også at ryggen var litt unormal. Mulig pga tyngdekraften av gastroschise. Eller ryggmargsbrokk. Hun var alvorlig og sier dette ser meget alvorlig ut. Men hjertet slo fint. Hun sa jeg må på rikshospitalet for grundig sjekk. Jordmor sier at det er mulig jeg får tilbud om å avbryte svangerskapet pga ikke egnet til liv. Jeg er i sjokk og ufattelig trist. Fikk tlf med time hos rikshospitalet på tirsdag. [emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]
 
Uff herregud så utrolig trist å lese :( det er jo ikke sånn det skal gå :( vet ikke hva jeg skal si jeg .... kan det gå bra da?
 
Åå, så ufattelig trist. Sender mange gode tanker [emoji171] [emoji171]
 
Åh nei!!! For en forferdelig beskjed å få!!! Håper tirsdagen kommer fort så dere får svar! Sender over en trøsteklem!
 
Åå så ufattelig trist beskjed å få. Får håpe dette er feil, eller at det kan gjøres noe med. Er jo barn som får operert inn tarmer etter fødsel og at det har gått bra. Varme tanker sendes til dere [emoji178]
 
Den ventetiden du må igjennom nå er umenneskelig! Krysser fingrene for deg, og håper at jordmor tar feil. Ta vare på hverandre <3
 
Uff dette var trist! Jeg krysser fingrene for dere og håper det går bra. Jeg kjenner en gutt som hadde det i fosterlivet, han fikk alvorlige komplikasjoner som påvirket utviklingen av muskler og ledd. Men han lever i beste velgående nå, nesten helt som andre barn, 12 år gammel!
Så det finnes håp altså :)
 
Oi! For en beskjed å få :(
Jeg har det inntrykket av at dette er noe som nesten alltid går bra! En av de mest vanlige komplikasjonene.
Håper du får gode nyheter på riksen! ❤
 
Håper det viser seg at det ikke var noe, sender deg en stor klem, og håper ventetiden går fort!
 
Krysser fingrene for at det ikke er fult så galt likevel.
Fikk selv beskjed om at noe var galt og skulle henvises til Bergen. Kom tilbake dagen etter, og da såg alt bra ut plutselig...
 
krysser fingrene for at dette går bra. sender deg en klem <3 synes det er lenge du må vente.. etter slike beskjeder bør man få komme inn denne dagen eller dagen etter mener jeg..
 
Så grusomt å få en slik beskjed, og ikke minst å måtte vente på svar. Sender mange gode lykkeønskninger og håper virkelig dette ikke er så ille som det høres ut likevel. Skrekken for alle gravide :(
 
Back
Topp