Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker også lactulose ca annenhver dag. Og har mye luft. Og herregud for en stank til tider! Tenker med omhu hvor jeg er når jeg slipper meg løs![]()
Fordi jeg var totalt forstoppet rundt uke 10. Og går eg for lenge uten å bruke den, så stopper alt opp igjen.. Så d hjelper tarmeneHva bruker du det for ?
Fordi jeg var totalt forstoppet rundt uke 10. Og går eg for lenge uten å bruke den, så stopper alt opp igjen.. Så d hjelper tarmene![]()
Helt normalt med gass i magen!
Tarmer presses oppover ettersom barnet og magen vokser.
Og maten fordøyes saktere.
Vet ikke så mye om hvordan man kan unngå dette, men prøve å spise mye fiber kanskje?
Eller blir det tregere da kanskje? Hmm...
PÅ apotek 1 sine sider, står det at for noen hjelper det å øke fibermengden, mens for andre forverrer det problemet, og må redusere fibermengden...Ikke godt å si![]()
PÅ apotek 1 sine sider, står det at for noen hjelper det å øke fibermengden, mens for andre forverrer det problemet, og må redusere fibermengden...
Det står også at man bør drikke mye da, og unngå å svelge for mye luft ved inntak av mat og drikke.
Fant at spesielt rødt kjøtt kan ta lang tid å fordøye.... Så det kan nok stemme godt på deg det da!Jeg merker det spesielt med kjøtt![]()
Jeg skjønner meg hvertfall endelig på de gamle beboerne på pleiehjemmet. Det ER virkelig godt å få tømt seg når det har gått en stundnår det varer i år etter år skjønner jeg godt at det blir et tema som gjerne diskuteres over frokostbordey!
Haha uff daGubben kom med verdens beste kommentar her en kveld etter litt mange fiser: Nå vet jeg hvordan jødene hadde det i andre verdenskrig, for dette er det værste gasskammeret jeg har vært i!
Stakkar, hehe