Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker også lactulose ca annenhver dag. Og har mye luft. Og herregud for en stank til tider! Tenker med omhu hvor jeg er når jeg slipper meg løs
Fordi jeg var totalt forstoppet rundt uke 10. Og går eg for lenge uten å bruke den, så stopper alt opp igjen.. Så d hjelper tarmeneHva bruker du det for ?
Fordi jeg var totalt forstoppet rundt uke 10. Og går eg for lenge uten å bruke den, så stopper alt opp igjen.. Så d hjelper tarmene
Helt normalt med gass i magen!
Tarmer presses oppover ettersom barnet og magen vokser.
Og maten fordøyes saktere.
Vet ikke så mye om hvordan man kan unngå dette, men prøve å spise mye fiber kanskje?
Eller blir det tregere da kanskje? Hmm...
PÅ apotek 1 sine sider, står det at for noen hjelper det å øke fibermengden, mens for andre forverrer det problemet, og må redusere fibermengden...Ikke godt å si
PÅ apotek 1 sine sider, står det at for noen hjelper det å øke fibermengden, mens for andre forverrer det problemet, og må redusere fibermengden...
Det står også at man bør drikke mye da, og unngå å svelge for mye luft ved inntak av mat og drikke.
Fant at spesielt rødt kjøtt kan ta lang tid å fordøye.... Så det kan nok stemme godt på deg det da!Jeg merker det spesielt med kjøtt
Jeg skjønner meg hvertfall endelig på de gamle beboerne på pleiehjemmet. Det ER virkelig godt å få tømt seg når det har gått en stund når det varer i år etter år skjønner jeg godt at det blir et tema som gjerne diskuteres over frokostbordey!
Haha uff daGubben kom med verdens beste kommentar her en kveld etter litt mange fiser: Nå vet jeg hvordan jødene hadde det i andre verdenskrig, for dette er det værste gasskammeret jeg har vært i!
Stakkar, hehe