Gass i magen ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg har så mye gass i magen og fiser hele tia! Noen med samme problem ? I dag lukta det ikke godt xD

Haha :P samme her! Men har vært så sykt oppblåst at hver eneste fis er velkommen! Hehe

Prøv å ligg litt på magen,uansett om det er litt ubehagelig. Prøv å legg deg på rygg med bena trekt opp mot haken. Om du gjør dette vil mye av gassen komme ut, og du slipper flaue øyeblikk hele dagen ;)

Jeg har masse gass i magen. Kommer både i form av fis og rap her som er slitsomt. Håper det gr seg etterhvert! Ikke godt å være så oppblåst, og passe flaut å gå rundt å lage stygge lyder dagen lang ;)

Uff.. som jeg fiser og raper også. Prøver alltid å late som ingenting men iblant avskjøler jeg meg selv ved å le som en liten unge...

Jeg har greid å skjule det greit, bortsett fra når jeg raper og når det lukter dritt xD

Jeg sliter sånn med å sove for tiden ! Også har jeg hatt gass vær kveld, kom selvfølgelig snikende nå også

Fått beskjed av legen å bruke laktulose morgen å kveld under hele svangerskapet, say no more, stakkars mannen min..

Jente i november☆

Ja har til tider mye luft. Blir grusomt å sitte i forelesninger hele dagen igjen nå...:p

Nå har det vært stille en stund, men i dag kom det tilbake, bra de ikke lukter siden jeg er hos søss :p

Her er mannen snart imun mot fisinga mi :P godt det ikkje er mange månader igjen. Dei lukter heller ikkje så mykje så det er stortsett berre lyden som sjenerer her, hehe ;)

Her har fisinga nesten vært dødelig på lukta. Føler jeg selv vertfall. Men heldigvis er det ikke hele tiden lenger :-D

Back
Topp