Hurra :-DNå har jeg kjøpt gardiner på jotex til kjøkken og stue![]()
Hva kjøpte du til stua?
Link?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra :-DNå har jeg kjøpt gardiner på jotex til kjøkken og stue![]()
Hurra :-D
Hva kjøpte du til stua?
Link?
Sett på de jeg og.
Sett på de jeg og.
Vi skal ha dobbel gardinstang i stua, så trenger to sett. Ett av dem skal være hvite, det andre paret med mer farger på. Vet bare ikke om det er de innerste eller ytterste som skal være hvite og tynne![]()
Vi gikk rett og slett for panelgardiner vi. Ble billigere, og så ser det ut som om de går rett på gardinstanga. Bestillte helt hvite og blå.D har vi og. Dobbelt altså. De nærmest vinduet er hvite, de nærmest stua er d farge på. Så ser du de hvite også da. Men siden vi maler stua tenkte jeg d var fint med helhvitt en stund. Har noen kjempefine gardiner nå i lyng som jeg elsker!
Vi gikk rett og slett for panelgardiner vi. Ble billigere, og så ser det ut som om de går rett på gardinstanga. Bestillte helt hvite og blå.
600,- for 12 lengder gardin er ikke dårlig :-D
Kid og princess har iallefall 220.. kjøper som regel på kid.
Og nå er de allerede sendt :-DD er absolutt en kurant pris!
Og nå er de allerede sendt :-D
Kommer i morgen :-D
Vi gikk rett og slett for panelgardiner vi. Ble billigere, og så ser det ut som om de går rett på gardinstanga. Bestillte helt hvite og blå.
600,- for 12 lengder gardin er ikke dårlig :-D
Kor har du bestilt?
Se hva jeg oppdaget idag!!Jotex.no
Se hva jeg oppdaget idag!!
Disse hadde vært geniale sammen med de blå gardinene bak!
http://www.jotex.no/jotex/origo-panellengde-2-pk/288502?N=1z141dpZ1z1418t&Nao=1
Så typisk at de ikke lå på nettsiden når vi bestilte :-(
Jaja, får kjøpe de senere ;-)
Nja, da blir det 600,- til, og da er vi plutselig oppe i en god sum på gardinstenger og gardiner... Får bestille senere ;-)De var jo gøy! Du får bestille de og da vettu![]()
Nja, da blir det 600,- til, og da er vi plutselig oppe i en god sum på gardinstenger og gardiner... Får bestille senere ;-)
Ja jeg satser på det ;-)Da har du noe godt i vente![]()
Ja jeg satser på det ;-)
Har du fått dine?Idag kommet gardinene i posten![]()