Gardiner!!

Skal høre med mamma.
Sånn tidkrevende ting er ikke min sterke side :-P

Ellers er det nok mange på jobben min som syr, men nå er det sommerferie liksom, og de har begynt ferie...

Da krysser vi fingrene for hjelpsom mamma;)

Jeg digger å kjøpe gardiner på Jotex.no
Da får du ikke kjent på dem, men der har de riktig lengde og masse å velge i. De er flinke til å skrive hva slags kvalitet og materiale som er brukt. Jeg digger dem hvertfall. Til og med de dyreste gardinene dems er billig i forhold til butikkjøpte.

Da får du ikke kjent på dem, men der har de riktig lengde og masse å velge i. De er flinke til å skrive hva slags kvalitet og materiale som er brukt. Jeg digger dem hvertfall. Til og med de dyreste gardinene dems er billig i forhold til butikkjøpte.
Samboer nevnte denne siden faktisk...
Gå inn og sjekke kanskje...

Har du aldri vært misfornøyd?

Hvordan er fargene i virkeligheten kontra bildene?

Jeg bruker 2.50 :) Bor i bygård med høye etasjer, så må ha såpass for at det skal bli fint :)

Kjøpte nettopp lystette gardiner på Kid på 2.20 :)

Der hadde de jammen mye fint :-D
Skal få med samboer til å se der ;-)

Hvorfor skal du vaske de så ofte?
Jeg tror jeg aldri har vasket en gardin :o Kjøper billig slik at de kan byttes ut når jeg er lei :p

Har gardiner som er 2.20 lang. Fått masse på facebook :P
Her vaskes gardinene rett før de ska henges opp, så lar e de henge rett ned mens de tørker så slipp e å stryke. (kjekt!!)
Bytter 2-3 ganger i året. Så vasker de som ska brukes.

Vasker en gang i året her og. Masse som fester seg i gardiner iløpet av et år...
Og jeg finner sjelden gardindr jeg vil ha:p

Samme her, eller jeg vasker de 2 ganger i året nå som jeg har kjøpt julegardiner :) men vi er 2 stk med husstøvallergi og jeg syntes det samler seg så mye søvn i gardinene...

Jeg vasker de når jeg tar de ned og bytter. Bytter til julegardiner og sånn da.
Jeg bytter til julegardiner jeg også. Jeg bare vasker dem ikke hvert år av den grunn.

Ja, også har jeg enkle panelgardiner, det fester seg ikke mye i dem, utenom hundehår. De kan ikke vaskes bortfall fester seg seg. Jeg har sånn støvrulle med lim, ment til klær.

Back
Topp