Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gikk et par uker før han skjønte å gape, og nå sitter han å med munnen på vidt gap hvis jeg er for treig med å putte innpå mer.. Hihihi.. Såååå søt da..[:D][:D]
Her gaper han når han er sulten / har lyst på grøt. Men av og til må jeg prøve å lure i han litt først, før han får lyst på... da prøver jeg å vise han, ved å gape selv og så kjøre skjeen rundt i lufta som et fly... funker som bare det, det... [:D]
Isaak gaper og har gjort det hele tiden faktisk. Også når han er overtrøtt og bare sutrer... Men jeg føler at jeg presser grøten i han de kveldene han bare sutrer, selv om han gaper. I går fikk jeg i han en halv porsjon før han stod i vinkel i vippestolen.. Men han gapa fordet [8D] Matvrak!
Når det kommer til disse umulige periodene hans, så har jeg sagt til meg selv at han IKKE får en leke.. Her i huset leker man ikke når man spiser [:D] Høres kanskje strengt ut, men jeg tenker hvertfall sånn. Så får vi se om jeg klarer å gjennomføre tanken min.. hihi
Her var hu bare sååå flink til å gape før vi egentlig skulle gi så mye, og nå når vi for alvor skal gi mat snå snurper ho igjen munnen, brekker seg og spytter ut[:(] IKKE MORRO!!
Har nok atter en gang fått ei snuppe som IKKE vil gape [&:][&:][&:][&:][&:]
Tror jeg har prøvd alt, ho eldste begynte ikke å gape ordentlig føre ho var 1,5 tror jeg... hmmmmmm