"Gangsperr"

Linselusen

Linselusen
er det flere som føler Gangsperr fra hoften (litt over) og nedover beina? Føler jeg Stivner helt innimellom :( husker ikke det fra tidligere sv....

Jepp. Er bekkenet mitt som kødder seg. Fikk beskjed av jordmor å gå, små korte steg. Hvis det ikke blei bedre så blir det bassengtrening og fysio.

Jepp. Er bekkenet mitt som kødder seg. Fikk beskjed av jordmor å gå, små korte steg. Hvis det ikke blei bedre så blir det bassengtrening og fysio.
Uff.. Håper det blir bedre for deg...
Har du det slik hele tiden?

Her kommer det om jeg har gått en del eller stått mye i ro, og om kvelden når jeg sitter i ro og reiser meg, eller når jeg våkner ..... Har ikke hatt problemer med bekkenet tidligere...

Uff.. Håper det blir bedre for deg...
Har du det slik hele tiden?

Her kommer det om jeg har gått en del eller stått mye i ro, og om kvelden når jeg sitter i ro og reiser meg, eller når jeg våkner ..... Har ikke hatt problemer med bekkenet tidligere...
Startet for noen uker siden :( er bare 14+3 I dag, så syntes det er tidlig å bli plaget av bekkenet enda.
Men det kommer hvis jeg står for lenge, går for fort eller sitter forlenge. Så for meg så er det godt å ligge rett ut :)
Jeg sleit veldig med bekkenet med førstemann, så er ikke overrasket at det kom. Men syntes det kunne drøyd litt ;)
Håper du også får en bedring snart. Skal jo kose seg nå med svangerskapet :)

Back
Topp