"Gammel", men håper fortsatt på barn

Herlig kunngjøring! Nå har ikke kroppen noe annet valg enn å følge kunngjøringen og bli gravid! :rulez
Så herlig kunngjøring. Krysser fingrene for at du blir gravid denne måneden ❤️
Hehe, ja, jeg har ikke så mye erfaring med manifestering, men tenker at det ikke kan skade å prøve det som prøves kan! :bookworm: Får bare håpe jeg ikke ender opp med innbilt svangerskap :laughing025

Enig med manifestering! Kjør på! Kan hvertfall ikke skade. Jeg sa til meg selv hele tiden at jeg var gravid i dpo dagene. Bare latet som om jeg var det. Oppførte meg som jeg var det. Tok multivitamin for gravide :smiley-bounce012 Sa til kroppen at den nå var klar for et egg til å feste seg der og vokse videre. Dette gjorde at jeg følte meg oppstemt og veldig positiv, til egentlig alt i livet mitt. Krysser fingrene for deg og babyen din:Heartpink

Kunngjøring :director :
Denne måneden skal jeg bli gravid!

Nytt år, ny syklus, nye muligheter! Denne måneden skal jeg bli gravid, det har jeg bestemt! Prøver meg derfor på denne manifesteringen, for å forberede kroppen på å la det gå i oppfyllelse :hilarious::angelic:
Måtte manifesteringen gå i oppfyllelse denne måneden, du har vært gjennom mye! :Heartred Prøver å tenke slik på egne vegne også. Må 2026 bli året vi får etterlengtede babyer!

Back
Topp