Gammel/eldre mamma?

Jeg blir 33 ikke lenge etter at nurket kommer. Møtte sambo for under 2 år siden, så synes i grunn ting har gått unna jeg! [:D]
Synes egentlig det er rart at jeg er over 30 og, for i hodet mitt er jeg stuck et sted mellom 22 og 25! [;)]

Jeg blir 32 før denne karen kommer[:D]
Men føler meg overhodet ikke gammel mor[:)]..
Jeg fikk førstemann når jeg var 18, dvs uken etter jeg fylte 18[:D]..
Da så jeg på meg selv som ung mor.
Men trives bedre og føler meg som en bedre mamma i dag.  

jeg fikk førstemann da jeg var 22, andre mann da jeg var 25 og nå kommer tredjemann da jeg er 32 år

vet ikke om jeg er gammel jeg - men føler meg ikke som det ihvertfall - hehe

Jeg er 32 år og venter min første. Tenker egentlig ikke noe på at det er gammelt.
Sånn passet det i mitt liv. Utdannelsen tok tid og så traff jeg jo mannen min i voksen alder.
Jeg lever under mottoet "Man er så gammel som man føler seg" [:)].
Det er interessant med mammaer i forskjellige aldre her inne.

Jeg er visst også en gammel mamma! [8D][:D] Har nettopp fylt 30... Fikk førstemann like før jeg fylte 28. [:)] For meg føler jeg det er akkurat passe alder. Har fått gjort unna mye av det jeg ville før barn, og føler tiden er inne til mer familieaktiviteter. [:)] Elsker å være mamma til gullet mitt!

Jeg skal ha nr 2, og blir 28 rett etterpå - og føler meg hverken ung eller gammel.. moden kanskje ?! [;)]

Alderen har vel ingenting å si, mennesker er på ulike stadier i livet sitt når de møter mannen med stor M - og vil starte familie. Jeg møtte sambo for 10 år siden, men hadde 7 flotte år alene før vi kastet oss ut i familielivet - og den største gleden i livet mitt er barnet(snart barna..) og familien min. Juleverksted, skidager, frokoster i bhg - alle de vidunderlige hverdagene med tårer og latter, kaos og kos !! Fantastisk..

Uansett alder er det å få barn det største i livet, og jeg tror ikke alderen har noe å si ; så lenge hjertet er fylt med kjærlighet og armene åpne og ømme..
Kos dere med bebisen, "ung som gammel" - og nyt av det største vidunderet en kvinne kan få oppleve..

Hei alle sammen, ville bare få frem en ting!
Når jeg skrev denne posten var det ment for at jeg bare lurte på om det var flere som var like "gamle" som meg [:D][:D][:D]

Og det har jeg fått ett par svar på [:)][:)][:)]

Ha en fin dag både "unge", "mellom" og "gamle/eldre" 

37 år her.......har en jente på 10 1/2 år fra før.

Jeg blir 32 like etter mitt 3. barn ankommer :) Fikk mi første da jeg var 20, andre 30 [:)]

Jeg er 32 og venter nr 3. Fikk første barnet noen dager før jeg fylte 22, og nr 2 når jeg var 28. Føler meg roligere og mer tålmodig nå som mamma, men mer bekymret for at noe skal være galt eller gå galt.. Som sagt alderen er bare tall, og jeg føler meg ung til sinns[:)]
Kan jo være en fin ting å få barn i voksen alder, da har man fått opplevd ting og man sitter igjen med langt flere erfaringer og er virkelig klare til å ta fatt på oppgaven som mamma[:)] Sånn føler nå jeg det. Ønsker alle en fin kveld og nyt voksene mager.

Hvis jeg går under kategorien gammel mamma som 30 år gammel 3 barns mor, så lurer jeg på hva som er ung/gjennomsnittsmamma nå?
Fikk første da jeg såvidt var blitt 18..foretrekker 30 [;)]

synes ikke dere er gamle, og jeg ser iallefall ikke på meg selv som gammel [;)] fikk mitt første barn når jeg var 19, og fikk mitt andre barn når jeg var 23, nå skal jeg ha mitt tredje barn og er 25... var VELDIG tidlig ute jeg da [:)] har venninner som er over 30 og ser ikke på di som gamle i det hele tatt, ville vel heller satt 40 åringer under den kategorien, selvom di heller ikke er "gamle" så ville ikke jeg vært over 40 hvis jeg skulle hatt barn....men det er meg da [:D]

JEG VAR 25 ÅR NÅR JEG FIKK VÅR DATTER. JEG HAR BURSDAG OM TO DAGER, OG BLIR DA 34 ÅR.en fin alder å få barn synes jeg.[:D]

ORIGINAL: Etaeb

ORIGINAL: avelilith

Nei, du er ikke den eldste mamma'n her inne. Slår deg nok med et år eller 2 (hvor gammel er du egentlig nå???). Men dette er også min første, men det har nå bare blitt sånn. Føler meg ikke såååå gammel for det. Hovedsaken at en er ung til sinns [:D][;)][:D]

Hei avelilith,

jeg er 35 år, ble det på julaften. Og du? kan aldri tro du er 1-2 år eldre enn meg etter bilde å dømme [:)] Jepp, vi er unge til sinns [:D]

Du får bare tro det... hele 2 år til og med :) Men de fleste gjetter meg nok på en 10 år yngre enn det jeg er... har alltid sett ung ut, og ble den siste gang solgt barnebillett på en svømmehall da jeg var 30 uten å spørr om det.... Litt kjipt at en alltid må ha leg med, når en har vært på byen, men ellers tar jeg det jo som et komplimang.... [:D]

Var 30 når jeg fikk første, og rekker å bli 34 innen nr 2 kommer

Back
Topp