Gammel/eldre mamma?

Jeg var 28 når K ble født og er 30 nå, og er da slett ikke gammel? Helt gjennomsnittlig vel?

hei [;)] ville bare som vordende mor på 20 si at jeg ikke syntes noen av dere er gamle jeg [:)] når man er 50 begynner man å bli litt eldre, 34-35 er vel ingen alder [:D]
syntes det bare er hærlig at alle vi her inne får muligheten til å oppleve noe så stort, det største i verden for meg, som å få barn, uansett hvor unge/gamle vi er [:D]

Ok da er jeg en urgammel mamma jeg da, har nettopp fylt 35 år.
Vi har prøvd de siste 3 årene på å bli gravid, så endelig slo lykke til her hjemme og.

Gammel mor jeg også hehe[:)] Er 33,men 34 i juli[:)] Men som sagt,føler meg ikke gammel i det hele tatt[:)] Fikk min første når jeg var 24,tre dager før jeg ble 25. Og lille Nikita min fikk jeg når jeg var 29[:)]

ORIGINAL: 1ny1påvei

Vi har prøvd de siste 3 årene på å bli gravid, så endelig slo lykke til her hjemme og.

åååå, så koselig, da er det jo ekstra stas å bli gravid [:)]
Gratulerer så masse, da er vi iallefall to som er 35, ble det på julaften.... hehe...

ORIGINAL: Cecilie90

hei [;)] ville bare som vordende mor på 20 si at jeg ikke syntes noen av dere er gamle jeg [:)] når man er 50 begynner man å bli litt eldre, 34-35 er vel ingen alder [:D]
syntes det bare er hærlig at alle vi her inne får muligheten til å oppleve noe så stort, det største i verden for meg, som å få barn, uansett hvor unge/gamle vi er [:D]

Så koselig og snilt av deg å skrive :-) Takker masse for oppmuntring og gode ord [:)]
Plutselig følte jeg meg veldig ung... hehe
er iallefall veldig ung i sinn å kropp [8D][8D][8D]

ORIGINAL: avelilith

Nei, du er ikke den eldste mamma'n her inne. Slår deg nok med et år eller 2 (hvor gammel er du egentlig nå???). Men dette er også min første, men det har nå bare blitt sånn. Føler meg ikke såååå gammel for det. Hovedsaken at en er ung til sinns [:D][;)][:D]

Hei avelilith,

jeg er 35 år, ble det på julaften. Og du? kan aldri tro du er 1-2 år eldre enn meg etter bilde å dømme [:)] Jepp, vi er unge til sinns [:D]

ORIGINAL: Etaeb

ORIGINAL: 1ny1påvei

åååå, så koselig, da er det jo ekstra stas å bli gravid [:)]
Gratulerer så masse, da er vi iallefall to som er 35, ble det på julaften.... hehe...

Urgammel..måtte jo bare le litt nå

V prøvde i over to år med Tekoppen og et år med de her to i magen!

Jeg er 31 år og venter tredjemann, men jeg var 27 når førstemann ble født. Anser meg ikke som gammel på noe vis[:)]

æsj, ingen av oss er da gamle! Vi er jo bare en gjeng med ungjenter alle sammen inne her![:D]

Jeg er 33 år, blir 34 før babyen kommer. Føler meg ikke som en gammel mamma kanskje med unntak av her på BV[8D]
Så bra at vi er flere rundt 30.

Er 36 år ung eg, vert nok 37 før gutten kommer ut. Så kanskje eldst her.., men føler meg på ingen måte gammal.

[:D]

Jeg får min første nå, og er 35 år...Fortsatt like sjokkert over akkurat DET faktum, hver gang jeg av en eller annen grunn kommer på det! [;)]

Var også 32 når jeg fikk førstemann, og er 35 nå når to kommer. Skulle gjerne vært yngre mamma, men da hadde jeg nok ikke vært sammen med barnefaren...
Veldig glad jeg ventet på han jeg er gift med ja, gikk fort når vi blle sammen

Jeg kan ikke si at det er så gammelt å være 30 eller mer og få barn nå..det er noramlt og etter dagens standard for mange fodri de velger å vente. Jeg er kun 24 men tenker at om en er 20 eller om en er 40 har ikke noe å si.. en kan fortsatt ha samme plager og eller ikke ha noen i det hele tatt... ;) STÅ PÅ KJÆRE FRUKTBARE DAMER... GIRL POWER!!![:D]

Er 32 år og venter førstemann. Har vært sammen med mannen min i snart 13 år nå, men vi har liksom ikke fått somlet oss til det før nå. Mye annet å gjøre først! Føler meg på ingen måte gammel! [:D]

Jeg blir 29 nå i mai, og er glad for at jeg har ventet :)
Føler jeg har levd et langt og rikt liv til nå, hvor jeg har fått lov til å gjøre mange ting jeg kanskje ikke kunne gjort om jeg hadde hatt barn :)
Samtidig så fikk mamma meg da hun var 16, så jeg har ung familie, og knerten får ei mormor som er 45, og ei oldemor som er 66 :)

Vet ikke om jeg vil definere meg som gammel mor, men voksen i alder i allefall? :)

Blir 34 år til høsten så er vel en gammel mamma.

venter nr 3 da

Er 33 nå og er fremdeles 33 når nr 2 kommer. Føler meg verken gammel eller som eldre mamma av den grunn. Føler meg ikke noe eldre nå enn jeg gjorde da jeg var 20 faktisk. Sikkert de som mener jeg er eldre mamma men det får nå bli deres sak. [:-] Ble sammen med sambo da jeg var 25, men jeg har aldri hatt lyst på unger så det var ikke akkurat det første vi tenkte på da vi flyttet sammen et år senere. Ble gravid med førstemann da jeg var 30 og det var ikke planlagt. Hadde ikke det skjedd hadde det neppe blitt unger på oss. [8D]

ORIGINAL: milo_78

blir 32 og dette er mitt 3 barn, förste fikk jeg da jeg var 30.
förste gang jeg ble gravid var jeg 26 men mistet, samme da jeg var 27 og 28.
så spira satt ikke för jeg var 29.

Du har iallefall stått på når du først kom i gang! [:D] Hehe, hadde aldri orket 3 unger så tett, og det har ingenting med alderen å gjøre. [8D]

Back
Topp