Gammel/eldre mamma?

Beate J

Elsker forumet
Hei alle,
lurer bare på om jeg er den eldste mamman her på BV? Siden mange er så unge mener jeg......
Var 33 når snuppa ble født og 35 når den andre snuppa blir født [:)][:)][:)]
Vi har vært sammen i over 6 år, men fant ikke den store kjærligheten føre da, så valgte å vente[:D][:D][:D]

Veldig glad for det nå!!!!!

Jeg blir 30 om en mnd da..[8|] *sukk*
Så jeg ser på meg som en eldre mamma.

Fikk snuppa da jeg var 26 år, og 2 mnd etterpå fyllte jeg 27.

Fant heller ikke den "rette" mannen å få barn med..[:)] + at d var så mye jeg ville oppleve før jeg fikk barn. Men når sambo kom,så var d bare rett å få barn med han[:)]

Er 28 år, så går vel under *gammel* kategorien, selv om jeg ikke føler meg slik [:@] Men er veldig gla for at jeg er  *gammel* når jeg nå får mitt første barn!! Ville ikke hatt barn da jeg var 20!! [;)]

Jeg har nettopp blitt 31 år, så hører til denne kategorien jeg også. Er vårt første barn, selv om vi har vært sammen i 9 år nå. Vi var bare ikke klar før nå, var det så masse vi ville gjøre først.[:D]

Jeg er 31 år, og ung som en fole[:D]

Synes absolut ikke at vi er eldre mødre noen av oss på denne listen!

ORIGINAL: Tekanne

Jeg er 31 år, og ung som en fole[:D]

Synes absolut ikke at vi er eldre mødre noen av oss på denne listen!

Så koselig å høre Tekanne [:)]
Er egentlig veldig enig, vi er ikke gamle, bare startet litt senere av forkjellige årsaker [:D][:D][:D]

Mange årsaker til at vi er rukket og bli 30...

Men uansett så kan jeg se tilbake på mye moro opp gjennom. Nå var vi, både jeg og mannen min klar for et litt annerledes liv, der barna er førstepri! [:D] Elsker å være mamma!

Men uansett så kan jeg se tilbake på mye moro opp gjennom. Nå var vi, både jeg og mannen min klar for et litt annerledes liv, der barna er førstepri! [:D] Elsker å være mamma!

Er så uffattelig enig med deg!!! Er fantastisk å være mor, tror jeg er litt hønete... hehe.. men på en god måte [8D]

Helt enig! Vi kan nesten ikke vente med å starte det nye familielivet. Jeg gleder meg sånn til alt det kjekke som skal skje de neste årene. Til ferier, sydenturer hvor vi er på stranden og lager sandslott, julebaking og juleverksted. Er så utrolig mye jeg gleder meg til å gjøre [:)]

Jeg blir 31 nå om en god uke, synns det er en perfekt alder du har levd en del men har fortsatt ungdommen i deg! Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødene i norge har jeg hørt skal ligge mellom 28 og 29 år så synns ikke vi er noe gammle!

Se f.eks på Barselgruppen som jeg er med i for første mann, først trodde jeg at jeg var gammel. men så viste det seg at av 11 stykk var det 4 som ble 30 år i fjord, 3 mellom 30- 40 en over 40 og de som var igjenn lå på øverste halvdel av 20 tallet tror yngste var 25 eller noe sånt.

Gammel nei perfekt alder må jo bli ferdig med studier og få seg en grei jobb og litt erfaring så var vi klare!

Jeg blir 28år i desember, og velger å se på meg selv om en MODEN mamma[:)]
Fekk første når jeg var 17år, andre når jeg 26, og får denne mens jeg er 27..
Må si jeg synest det er bra å være 3 barnsmor før man fyller 29..[8D]

Kan vel kanskje kalle meg for en gammel mamma... Jeg fylte 26 tidligere i mars. Vi har jo prøvd i over 2 år så har vært klar for dette lenge... Har vært sammen i 10 år vi da [:D]

Jeg fyller 28 i november og dette er vår første, men føler meg ikke som noen gammel mamma akkurat:) Heller akkurat passe......... :)

Nei, du er ikke den eldste mamma'n her inne. Slår deg nok med et år eller 2 (hvor gammel er du egentlig nå???). Men dette er også min første, men det har nå bare blitt sånn. Føler meg ikke såååå gammel for det. Hovedsaken at en er ung til sinns [:D][;)][:D]

hører vel til med de "gamle" jeg også da.. hehe... fylte 26 nå i februar[:D]

og jeg blir 30 i september og venter min første! Men føler meg egentlig ikke "gammel" da.. [8D]

Jeg er vel  en av de "eldste" med mine 34 år. Denne gangen blir jeg en såkalt eldre mor. men har også vært en veldig ung mor. fikk mitt første barn som 15 åring;-)

Er 26 og fikk første da jeg var 23. Midt på tre jeg da eller?[:D]

Jeg er 29 nå, og var 27 da jeg fikk min første.. Føler meg ikke som en "gammel" mamma.. Ung ennå vel...??!! [8D] Men syns det var rette tia å få barn på nå. Har ikke vært moden for det før.

Back
Topp