Gamlemor ønsker et siste barn

Mindel

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Junilykke 2022
He-he, må le litt av meg selv ang tittelen på denne boka. Men det er et paradoks da, for når jeg startet karrieren min som "mor" - var jeg ung. Yngre enn de fleste som fikk barn. Og så har vi liksom holdt på litt jevnlig over nesten tjue år. Og så endte jeg opp i andre skalaen og. 40 år, og barneønsket er like stort som for 20 år siden :shy:

Til nå har vi prøvd på 7 eggløsninger, ikke kjempe lenge, men klart, når du bikker et magisk tall så er sjansene ganske små. Jeg har tenkt så lenge på å starte dagbok, for jeg har nok et behov for å samle tankene en plass, men så tenker jeg - hva som jeg blir gravid nå da, så ble det en kort dagbok. Så skal jeg bare vente til pågående syklus er over, og så blir det bare sånn hele tiden, bare vente til da og da. Nå får jeg hoppe i det, og så får dagboken bli kort om det skulle skje mirakler til jul :knegg:

Det var jo faktisk litt morsom å se på min egen profil nå, jeg ble medlem Januar 2006. Kanskje jeg er forumets eldste aktive? :knegg:

I dag er jeg 10 DPO - klarte starte dagen med superspenning! Stod opp litt før tiden for å få tisse i fred på badet, og tok en eBay test - og siden jeg først skal teste - en Babyplan test. De er jo litt dyre, så tar ikke den mer enn en-to ganger om dagen (eBay blir tatt ca. 4-5-6 ganger om dagen :angelic: ). Ser det drar seg opp på testen, og ser fargestoffet på teststreken ikke blir helt borte! Ble litt stressa da jeg og gubben ønsker å teste sammen, og jeg VET dette er absolutt siste gangen, så det var viktig for meg (og han) at vi fant det ut sammen. Så måtte vekke og dra han opp for å se på testen han og.

Vel oppe, småhopper jeg jo, se da, seee da! Han så ikke noe strek. Joooda, se DER, SEEE. Han så den til slutt :knegg: Kjempe koselig moment (der han satt på do), med litt suss og fine blikk :Heartpink Rundt en halvtime var vi glad, jeg rakk å tenke på alt fra kjønn, til hva X og Y kom til å si, til å tenke at minstemann skulle bli storebror.. Hvordan jeg skulle kamuflere at jeg ikke drakk på neste bursdag vi skal i neste helg, og om jeg skulle overraske venninna mi med test på Lørdag på middag, eller si det med èn gang. Så la jeg testen inn i premom-appen, og ser at den var verdi, men så ser jeg jo og at det er samme farge som eggløsningstestene!! Ååh, måtte løpe inn på badet igjen og si at jeg hadde tatt feil, og beklage, for det føltes jo som jeg hadde drept gleden hans og. Søren og.. Jaja. Tok en graviditetstest fra Babyplan etterpå, som selvsagt var like hvit som eBay testen jeg hadde tatt med eggløsningstesten.

Og for å være helt sikker har jeg tatt en til nå i stad, bare sånn i tilfelle, tenk om jeg kunne gitt gubben kontrabeskjed - det hadde jo vært en dag å huske. Men neida, den var like hvit nå og.

I morgen er IKM, så fortsetter vi bare :)

Fort gjort å ta en EL-strimmel, har sett flere gjøre den «tabben». Håper dere får en siste spire veldig snart :Heartred

Ja, må le litt av meg selv, for i min lange karriere har jeg aldri gjort det før :laughing002 Men men, fort gjort!

Hei.

Det kan jo fortsatt hende du er gravid nå.. krysser fingrene for deg.
Men Så moro og hyggelig!
Jeg også ble medlem her første gang i 2006. Jeg har også store barn men ønsker oss veldig en liten spire ( attpåklatt) jeg har ny mann uten barn så det har også litt å si. Vi har prøvd selv 7 måneder men har nå gått for IVF. Med egginsett forrige uke. Er 8 dpo idag. Veldig spente og magefølelsen svinger veldig .

He-he, må le litt av meg selv ang tittelen på denne boka. Men det er et paradoks da, for når jeg startet karrieren min som "mor" - var jeg ung. Yngre enn de fleste som fikk barn. Og så har vi liksom holdt på litt jevnlig over nesten tjue år. Og så endte jeg opp i andre skalaen og. 40 år, og barneønsket er like stort som for 20 år siden :shy:

Til nå har vi prøvd på 7 eggløsninger, ikke kjempe lenge, men klart, når du bikker et magisk tall så er sjansene ganske små. Jeg har tenkt så lenge på å starte dagbok, for jeg har nok et behov for å samle tankene en plass, men så tenker jeg - hva som jeg blir gravid nå da, så ble det en kort dagbok. Så skal jeg bare vente til pågående syklus er over, og så blir det bare sånn hele tiden, bare vente til da og da. Nå får jeg hoppe i det, og så får dagboken bli kort om det skulle skje mirakler til jul :knegg:
Ønsker deg veldig masse lykke til med prøvingen, og håper det klaffer for dere fort :happy: Blir spennende å følge med :D

Back
Topp