CD 7
Tiden sneeegler seg avgårde. I går kom i alle fall pakken med nye tester, hver første mensdag ser jeg over lageret og evt. bestiller opp. Nå HÅPER jeg at det er siste gangen jeg får påfyll hehe. 30 graviditetstester (strimler) + de mange jeg har fra før, men kan ikke ha bare ti-femten, det er for lite for en periode, så må liksom ha litt. Og sånn i tilfelle det ikke går nå, så er det jo greit å ha nok til neste gang og, er jo billigere å kjøpe flere i slengen
Så sitter man der plutselig med 50 liksom. Men det verste som finnes er å mangle, det har vel aldri skjedd, men ser jo det fra terminklubbene, jeg hadde fått noia om det ble tomt hehe! Ja, og 50 eggløsninstester. Der går det jo egentlig såpass mange hver måned at jeg MÅ bestille nye hver periode. Det går fort en hver gang jeg tisser når eggløsningen først kommer, så tester jeg jo fort en uke++ før den kommer, så ja.. Da går det litt hehe! Med i pakken kom også nytt termomteter - o lykke! Så nå håper jeg testingen blir bedre fremover (trenger kortere tid for å måle, har lys og minne).
Og i dag kom de nye tablettene jeg nevnte over, i tillegg til det jeg visste, så var det jo faktisk både vitamin E, Vitamin D og folsyre opp her, så nå må jeg ser over det jeg tar fra før som jeg ikke får for mye av Vitamin E og A i alle fall. D vitamin er jeg naturlig lav på, så selv med tilskudd har jeg for lite. Tror det skal en del til før det blir for mye hos meg. Folsyren er vannløslig, så det er ikke så nøye. Men kan jo spare de jeg har siden det er oppi her.
Jaja. Jeg har jo også betalt for en..pregnancy reading. Mannen holdt på å ramle av stolen, han er så i mot sånn som du får det
Men han samlet seg og støttet meg, om det var rett for meg, så var der rett for han og
Til mitt forsvar har jeg aaaldri gjort noe sånt, leser ikke horoskop osv. Men ja, var nysgjerrig, hvem vet? Essensen av det jeg fikk tilbakemelding på (var 4 A4 sider, så kan ikke gjengi alt) var at hun så vi fikk vårt siste etterlengtede barn, og at det er en jente. Hun så Februar 2025 som vår "magical month", men lengre ned mente hun fødsel i August/september 2025 - det går jo ikke helt opp med Februar. Så da fikk jeg jo et ørlite mikrohåp om å bli gravid nå, da blir vel terminen i August. Hun (tror det er en hun) plukket også opp spotting eller litt blødning i uke 6-8. Får nå ikke håpe det blir en SA/MA først, og så gravid i Februar. Tiden får vise. Når jeg opplevde MA så kom det en liten blødning i uke 8. Hun skriver om "late summer baby" vibes -kanskje tidlig i September 2025? Men så sier hun igjen "as you get closer to that pivotal conception month of February 2025, keep your eyes peeled for signs from the universe. You might start noticing repeating numbers like 333or 555" osv osv. Skjønner jo at gubben leste dette med veldig skepsis
Jeg tenker, det er nå mine penger, jeg sa ikke at det kostet 200 kr da
Jeg sa jeg ikke husket, men trodde rundt 100 kr - haha.. en liten hvit løgn, huff!