Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja dem jeg har syntes er noe å samle på. Det kan man jo dessverre ikke si om alle. Men de tre bestevenninnene mine har jeg holdt sammen med siden første klasse. har noen kamerater jeg traff i 14 års alderen som jeg har kontakt med enda også
Har en jeg har kjent siden jeg var 6 og en jeg har kjent siden jeg var 12 som jeg har mest kontakt med, resten som jeg har kjent siden jeg var fjortis har sklidd litt ut gjennom de to årene hvor jeg har fått to barn, men møter de innimellom
Vi er ei gruppe med 5 jenter som har holdt sammen siden ungdomsskolen. Vi møtes ikke så ofte alle sammen samtidig, som regel til jul, påske og på sommeren. Men vi har god kontakt og har på følelsen at vennskapet alltid vi vare.
Har to venninner jeg har hatt i 14 og 15 år. Sjelden vi får tid til å møtes pga jobb og små barn, osv. Ellers er søstera mi den nærmeste venninna mi og vi har mye kontakt. Har hatt mange venner opp gjennom årene, men de har falt av lasset Var ikke noe å samle på heller.
Kun én. Alle andre brøt jeg med da jeg flyttet til et annet fylke etter videregående var ferdig.
Hadde ikke noe dypt bånd med noen andre enn bestevenninna mi, så da jeg flyttet ville jeg begynne på nytt.
Har en som var min venninne fra barneskolen, snakker ofte sammen via snap men sjeldent vi møtes lenger. Så har jeg min venninnegjeng fra jeg var 16 år, de møter jeg ofte og barna våre er også bestevenner