Gamle venner

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har du mange "gamle" venner? Har du vært flink til å holde kontakten med de du var med da du var liten f.eks? :)

Jeg er fortsatt bestevenninne med
bestevenninna mi fra første klasse. Det er 28 år siden :o :D

Ja dem jeg har syntes er noe å samle på. Det kan man jo dessverre ikke si om alle. Men de tre bestevenninnene mine har jeg holdt sammen med siden første klasse. har noen kamerater jeg traff i 14 års alderen som jeg har kontakt med enda også :)

Spørs hva man mener med gamle, men jo, har kontakt med et par fra første kl,og barnehage faktisk.

Har en jeg har kjent siden jeg var 6 og en jeg har kjent siden jeg var 12 som jeg har mest kontakt med, resten som jeg har kjent siden jeg var fjortis har sklidd litt ut gjennom de to årene hvor jeg har fått to barn, men møter de innimellom:)

Har ei fra ungdomsskolen som jeg treffer innimellom og bestis som jeg har kjent siden videregående :)

Har fortsatt barndomsvenninna mi, vi var naboer og har kjent hverandre siden barnehagen :) vi sees ganske ofte. Ellers er det bestevenninnen min fra vgs :)

Nei :/ jeg hadde ingen venner på barneskolen og ungdoms skolen. Har et par venner fra VGs, ellers er resten "nye"

Jeg har 3 venninner fra barneskolen som jeg fortsatt har kontakt med. Litt varierende hvor ofte vi treffes, siden to har flyttet.

Vi er ei gruppe med 5 jenter som har holdt sammen siden ungdomsskolen. Vi møtes ikke så ofte alle sammen samtidig, som regel til jul, påske og på sommeren. Men vi har god kontakt og har på følelsen at vennskapet alltid vi vare. :)

Har beholdt mine 2 bestevenniner :) ellers er det bare "nye" venner :p

Har to venninner jeg har hatt i 14 og 15 år. Sjelden vi får tid til å møtes pga jobb og små barn, osv. Ellers er søstera mi den nærmeste venninna mi og vi har mye kontakt. Har hatt mange venner opp gjennom årene, men de har falt av lasset:P Var ikke noe å samle på heller.

Kun én. Alle andre brøt jeg med da jeg flyttet til et annet fylke etter videregående var ferdig.
Hadde ikke noe dypt bånd med noen andre enn bestevenninna mi, så da jeg flyttet ville jeg begynne på nytt.

Jeg er veldig dårlig på å holde kontakt med venner. Ca 3-4 stk jeg har kontakt med, men ikke ofte.

Har en som var min venninne fra barneskolen, snakker ofte sammen via snap men sjeldent vi møtes lenger. Så har jeg min venninnegjeng fra jeg var 16 år, de møter jeg ofte og barna våre er også bestevenner :)

Jeg har beste venninnen min fra første klasse igjen, men har flyttet 50 mil unna så vi møtes ikke så ofte nå.
Ellers er det bare nye venner :)

Back
Topp