Gamle venner

Ja, har noen gode venninner fra ungdomsskolen som jeg fortsatt har kontakt med. Treffes nå og da siden vi bor på samme plass :-) bestevennina mi fra ungdomsskolen har jeg også god kontakt med, men treffes ikke så ofte da hun bor et stykke unna. Men vi prater ofte på tlf ;-)

Har fire "gamle venner". Vi har holdt sammen siden barneskolen:) Ellers har bare "nye" venner:)

Har flere av mine venner fra ungdomsskolen og videregårbde ja
Og ei fra barneskolen

Last edited:
Har fortsatt bestevenninna mi fra barnehagen. Ellers ingen. :)

Har ei jeg har kjent hele livet, ei fra barneskolealder og ei fra ungdomsskolealder. Men strengt talt er det de samme jeg trivdes med i den tiden også. Resten er jeg blitt kjent med etterhvert.

Hu ene bor langt borte da, så ikke så ofte vi treffes. Så hu sist rett i juletidene, da var hu hjemme og besøkte foreldrene så.

De andre er det vel jeg som tar mest kontakt, men de er litt opptatte. Hu ene har akkurat fått samboer, og hu andre er gravid og har sauegård. Midt i lemminga nå så :p Sier de må ta kontakt når de vil ha besøk eller komme til meg en tur. Men tiden strekker ikke alltid til. Men en koselig mld innimellom må til.

Synd om man skal miste kontakt med de man har kjent hele livet :)

Når vi treffes, er det som vi aldri var borte fra hverandre ♡

Mye kontakt med venner fra ungdomsskolen, vgs og studietiden, ingen fra barneskolen.

Er fortsatt bestevenninne med samme bestevenninne som var i barnehagen med meg, 22 år som venner i sommer :D og nå er vi gravide samtidig også!

Har kontakt på facebook med noen av dem, snakker med dem om vi treffes, men ikke mer. Er nær venninne med naboen min fra hele oppveksten, men vi ble først nære venner da jeg var rundt tjue. Har jo kjent hverandre hele livet, men ikke på den måten. Har også ei venninne fra videregående, men det er dessverre ikke ofte vi treffes.

Jeg har kontakt med tre stk av mine skikkelig gamle venner...altså de jeg har kjent lengst...ellers har jeg ganske mange nyere venner også

Ja jeg har vel 5 som jeg var venn med helt i fra 4-6 års alderen :) Å så har jeg 6 stk som jeg har vært venn med i fra ca 12-14 års alderen :)

Bestevenninnen min har jeg kjent siden barnehagen :)

Utover det kan jeg ikke skryte på meg noe mer enn sporadisk kontakt via fb, at best

De fleste av mine nermeste venninner er barndomsvenner, men dessverre så mistet jeg min bestevenninne i fjor etter 20års vennskap :(

Bestevenninnen min har jeg kjent i 16 år, og en veldig god venninne i 13 år :) har egentlig bare en venninne til og hun har jeg kjent i nesten 5 år.

Bestevenninnen min fra ungdomsskolen er fortsatt bestevenninne, har også to gode venninner fra vgs. Ellers har jeg ikke mye kontakt med barndomsvenner.

Back
Topp