"Gamle" mødre

Og jeg blir 35 i desember ;) Min 3. Blir 6 år mellom de to minste nå.

Kan vel henge meg på dere jeg også, blir 34 nå i sommer. Mye tyngre, og i dårlig form. Lurer på hvordan jeg spratt rundt gravid med de to andre? :p

Blir 7 år mellom yngste og baby her :)
 
Er 38 når minien kommer. Har en gutt på 11 mnd fra før. Så joda, godt å høre fra andre "gamle" mødre. Deler følelsen av å være mer 29:).

Veldig klar for å få oppleve å bli mamma. Hadde jeg truffet den fantastiske mannen min tidligere, hadde det nok blitt barn tidligere også. Nå storkoser vi oss med lille, fantastisk sjarmerende Thomas, og nyter tiden med ett barn:). Gleder oss veldig til å bli 4.
 
D er altså så kort fra gjennomsnittlig til "gammel" mor! Jeg er 31 og gravid med førstemann, 32 når jeg føder, så d er kanskje et år eller to over snittet akkurat nå, men d er litt rart å tenke at d er ikke mange årene før jeg ville fått ekstra oppfølging pga alder!

Uansett, glad jeg ikke har fått barn før nå, med tanke på de jeg har vært sammen med (og gjort d slutt med) i løpet av de siste 10 årene...
 
Er 35, andregangsfødende. Er vel det man kaller gammel? Jeg er også glad for at jeg har fått barn "sent" i livet, fordi jeg først traff far til mine barn (og the LOVE of my life ❤️) sent. Det er vel fordeler og ulemper ved alt.. men må si at jeg slettes ikke føler meg gammel! :p
 
Jeg er akkurat blitt 40, så jeg er vel nokså gammel til å bli mor, men jeg føler meg ikke akkurat gammel, og som ei jordmor sa til meg en gang ; "min mor var 42 da hun fikk meg, og jeg er veldig glad for at hun gjorde det!" Har ikke blitt tilbudt noe ekstra oppfølging, men det er sikkert fordi det er nummer 7 og ikke nummer én
 
Jeg er akkurat blitt 40, så jeg er vel nokså gammel til å bli mor, men jeg føler meg ikke akkurat gammel, og som ei jordmor sa til meg en gang ; "min mor var 42 da hun fikk meg, og jeg er veldig glad for at hun gjorde det!" Har ikke blitt tilbudt noe ekstra oppfølging, men det er sikkert fordi det er nummer 7 og ikke nummer én
Jeg har tre fra før og fikk tilbud, men er kanskje forskjellig fra sted til sted. Kjekt å "se" flere på min alder, kan jeg spør hvor i landet du holder til?
 
Back
Topp