"Gamle" mødre

Gulljentå

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Noen såkalte gamle mødre her? Jeg fylte nettopp 39, men føler meg mer som 29. Fikk tidlig ul og da jeg kom sa de at det var pga alderen min. Hva da alder liksom??? Er ikke gammel jeg?
 
Blir 37 i år, så er vel i den kategorien, MEN.... jeg føler meg definitivt ikke gammel :p Planen var jo for mange år siden, men naturen er ikke like lett for alle par ;-)
 
Noen såkalte gamle mødre her? Jeg fylte nettopp 39, men føler meg mer som 29. Fikk tidlig ul og da jeg kom sa de at det var pga alderen min. Hva da alder liksom??? Er ikke gammel jeg?

Hehe... det der er jo nesten frekt :p Joda, neida, men godt de passer på ;-)
 
Mener å ha fått med meg det er vanlig med ekstra oppfølging om man er over 38? Rett og slett pga det biologiske;)

Føler meg ikke gammel selv heller, men er vel ikke blant de unge ihvertfall :p blir 34 like før baby kommer:)
 
Er 35, skjønner ikke når det skjedde :)
 
Et 31, så ikke SÅ gammel, men absolutt ikke blande de unge heller ;) føler meg derimot gabske ung :D
 
Jeg er 32, føler meg ikke gamel.
32 år og 4 barnsmor høres helt greit ut
 
Jeg er 33 og får mitt 2 barn. Føler meg ikke så "gammel" men syns jeg begynner å dra på årene.
Skulle gjerne fått barn i yngre alder.
:)
 
Jeg er 28, og da vi begynte i barselgruppe med junior (som nå er 14 mnd), var jeg yngst av de 8 som var der.
Jeg er allikevel ansett som en "gammel" mor av mange av mødrene her i bygda, fordi det er mange unge mødre her også. ;)
 
Blir 38 når mini kommer, men kjenner meg ikke gammel. Datteren er 1,5 år. Begge ble til med hjelp av ivf, så det har tatt noen år hit....
 
Jeg fyller 36 to dager før termin, så er vel blant de gamle:p Får prøve meg på begge deler siden jeg fylte 20 rett før jeg fikk mitt første barn:)
 
Du blir jo på ingen måte «gammel» mamma i det hele tatt, men bra de gir deg ekstra oppfølging, sjansene for avvik hos forsteret øker jo når man næremer seg 40 :) Sikkert bare for å være på den sikre siden :)
 
Er for all del glad for at de følger opp, de gjør det med alle over 38. Kan bare ikke fatte og begripe når jeg ble "gammel" . Selv om jeg ikke syns generelt sett at 39 er gammelt da.
 
Jeg er 34, blir 35 i januar... Føler meg ikke gammel, men vet jo at jeg begynner også å dra på årene :p
Merker det er stor forskjell fra å gå gravid nå, og for 11 år siden :p
 
Jeg er 34, blir 35 i januar... Føler meg ikke gammel, men vet jo at jeg begynner også å dra på årene :p
Merker det er stor forskjell fra å gå gravid nå, og for 11 år siden :p
Da er vi to ganske like. Er 34, blir 35 i februar.. Og er 9 år siden jeg fødte siste mann.. Kjenner at det er stor forskjell nå og få 9 år siden ja.. Mye tyngre denne gangen..
 
Da er vi to ganske like. Er 34, blir 35 i februar.. Og er 9 år siden jeg fødte siste mann.. Kjenner at det er stor forskjell nå og få 9 år siden ja.. Mye tyngre denne gangen..
Jeg synes også det er tyngre denne gangen. Godt det snart nærmer seg ferie :D Den skal brukes hos kommende besteforeldre (og resten av familien min) og mor sjøl skal BARE slappe av :D lade batteriene til jeg skal være på jobb igjen...
 
Jeg synes også det er tyngre denne gangen. Godt det snart nærmer seg ferie :D Den skal brukes hos kommende besteforeldre (og resten av familien min) og mor sjøl skal BARE slappe av :D lade batteriene til jeg skal være på jobb igjen...
Det høres fornuftig ut :) er ekstra tungt å gå natt nå syns jeg.. Er så trøtt.. Men jeg har også snart ferie.. Da blir det å reise på hytten, en tur til bestemor i sverige og 2 uker i Tyrkia.. Gleder meg masse til å gjøre absolutt ingenting :)
 
Det høres fornuftig ut :) er ekstra tungt å gå natt nå syns jeg.. Er så trøtt.. Men jeg har også snart ferie.. Da blir det å reise på hytten, en tur til bestemor i sverige og 2 uker i Tyrkia.. Gleder meg masse til å gjøre absolutt ingenting :)
Jeg synes også det er veldig tungt. Også bruker jeg lenger tid til å komme meg, og da skal jeg plutselig på an igjen :s bruker 2 dager, og jeg har 2 dager mellom vaktene... Men men, er vel lite å gjøre med det de neste månedene... Men sykt hvor jeg ser frem til ferie først :)
 
Back
Topp